فرمانده انتظامي استان خوزستان در پیامی از همکاری خوب عزیزان سپاه پاسداران و بسیج و دستگاه های امنیتی و اطلاعاتی استان با نیروی انتظامی در تامین نظم و امنیت انتخابات تقدیر کرد.

به گزارش خبرنگار  کارونی ها  به نقل از پایگاه خبری پلیس، در متن پیام سردار “سید محمد صالحی” آمده است؛

اکنون که با توفیق الهی انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا با مشارکت خوب هم استانی های عزیز در کمال آرامش و با امنیت کامل برگزار شده لازم است ضمن شکرگذاری این نعمت بزرگ به درگاه الهی از همراهی و همکاری های ستودنی هموطنان عزیز و تلاش های گسترده خدمت گذاران مردم در دستگاه های مربوطه تقدیر و تشکر شود.

در این میان، مدیریت موثر و مراقبت و اهتمام پیوسته اعضای شورای تامین استان از جمله بخش های مختلف امنیتی و انتظامی که انتخابات ۲۸ خرداد را در امنیت و آرامش کامل زمینه سازی کردند و علی رغم تهدیدات بالقوه دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، موجبات استمرار حضور پرشور و شعور و امن مردم در این همایش سیاسی شدند.

لذا اینجانب از همکاری همه جانبه همه بخش های مسئول از جمله دستگاه قضائی، اطلاعاتی، امنیتی، سپاه پاسداران، تلاش ها و مجاهدت های همکاران مجموعه فرماندهی انتظامی استان خوزستان این مجاهدان فی سبیل الله که در این حرکت عظیم نقش آفرینی کردند، کمال تشکر و قدردانی را دارم.

فرمانده انتظامی استان خوزستان
سرتیپ دوم ستاد پاسدار سید محمد صالحی