معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خوزستان با اشاره به گرمای شدید امروز استان خوزستان بیان کرد: این شرایط نیز مانع حضور مردم در پای صندوق‌های رای نشده است.

فاضل عبیات  در حاشیه رای دادن در شعبه ۳۳۰ اهواز واقع در اداره کل کمیته امداد امام خمینی(ره) خوزستان در گفت‌وگو با خبرنگار کارونی ها بیان کرد: علاوه بر شیوع کرونا، گرمای شدید در خوزستان از جمله شرایطی است که با این دوره از انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا همزمان شده است.

وی گفت: با تلاش مجموعه شرکت‌های زیر مجموعه توانیر در استان خوزستان، از آغاز فصل گرما تاکنون خاموشی برنامه‌ریزی شده در این استان اعمال نشده است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خوزستان ادامه‌داد: همزمان با انتخابات امروز، نظارت‌های لازم در زمینه پایداری شبکه برق خوزستان تشدید شده است.

وی با اشاره به افزایش ۱۵ درصدی شعب اخذ رای در خوزستان در این دوره از انتخابات اضافه کرد: تعداد چهار هزار و ۱۸۳ شعبه اخذ رای در خوزستان فعالیت دارند که بیشتر آنها در مدارس و مساجد مستقر شده‌اند و به همین دلیل پایداری برق شعب از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.

عبیات گفت: پیش بینی می‌شود با کاهش دما در خوزستان، در ساعات آینده مشارکت خوزستانی‌ها برای رای دادن بیشتر شود.

وی اضافه‌کرد:هماهنگی و همکاری بین بخشی در سطح همه عوامل اجرایی انتخابات صورت گرفته، و پیش بینی می‌شود تا پایان زمان رای گیری، اخلالی در روند انتخابات به وجود نیاید.

انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا و انتخابات ریاست جمهوری ۲۸ خرداد همزمان با سراسر کشور، در ۸۸ شهر و ۲ هزار و ۳۶۲ روستای خوزستان در حال برگزاری است.