رییس کل دادگستری خوزستان گفت: غیرت و همبستگی در بین مردم در این دوره از انتخابات مثال زدنی است و همچون دوره های انتخابات گذشته مردم حماسه آفریدند.

به گزارش  کارونی ها ، حجت الاسلام صادق مرادی جمعه در محل شعبه اخذ رای حسینیه ثاراله اهواز در جمع خبرنگاران بیان کرد: دشمنان انقلاب اسلامی همواره با دروغ تلاش دارند مردم را فریب دهند و مانع تحقق حضور مردم در صحنه های مختلف نظام جمهوری اسلامی باشند.

وی گفت: ایرانیان مقیم خارج از کشور امروز نیز با شکوه هر چه تمام تر در انتخابات شرکت کردند که نشان دهنده علاقه و وابستگی مردم ایران در هر کجای دنیا به کشور و آینده این مرز و بوم است.

رییس کل دادگستری خوزستان افزود: از تمامی مردم تقاضا داریم که همچنان با شکوه هر چه بیشتر در پای صندوق های رای شرکت کنند و دشمنان را از ترفندهایی که دارند ناامید سازند.

بر اساس این گزارش، سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا روز جمعه ۲۸ خرداد به صورت همزمان درحال برگزاری است.

سه میلیون و ۶۳۵ هزار و ۶۳۵ نفر در خوزستان واجد شرایط رای دادن در انتخابات هستند که ۹۷ هزار و ۱۲۹ نفر آنها رای اولی است.

ستاد انتخابات کشور، همراه داشتن شناسنامه و کارت ملی  را برای رای دهندگان ضروری اعلام کرده و از آنها درخواست کرده است که هنگام مراجعه به شعب، خودکار شخصی و ماسک به همراه داشته باشند.