ریاست اداره صنعت معدن و تجارت شهرستان رامهرمز با صدور پیامی از مردم استان بویژه مردم عزیز شهرستان رامهرمز برای حضور پر شور در انتخابات سرنوشت‌ساز 1400 دعوت به‌عمل آورد.

به گزارش کارونی ها به نقل از  روابط عمومی اداره صنعت معدن و تجارت شهرستلن رامهرمز ، مهندس آریا ارزانی بیرگانی طی پیامی از همکاران و همشهریان استان خوزستان خواست در انتخابات حضور پر رنگ داشته باشند.
متن پیام  مهندس آریا ارزانی بیرگانی  به شرح زیر است:
از مهم‌ترین مؤلفه‌های انقلاب اسلامی به عنوان انقلابی فرهنگی، نقش و جایگاه مردم در تصمیم‌سازی‌ها و تصمیم‌گیری‌های خرد و کلان بوده است.
در این پیام آمده است: برگزاری انتخابات پرشور در طول چهار دهه نشان از اعتماد عمومی مردم به نظام بوده است، همچنین بنابر مبانی نظری و اندیشه‌ای رهبر کبیر انقلاب و مقام معظم رهبری، مراجعه به آراء مردم، بخشی مهم از فلسفه سیاسی اسلام، به شمار می‌رود.
وی گفت : اصل حضور و شرکت حداکثری مردم در انتخابات یک ضرورت بسیار دارای اهمیت اجتماعی و سیاسی برای ساخت ایران قوی در سطح جهان است. و نیز از طرف دیگری حضور در انتخابات استفاده از حق است و فرد با نگذشتن از حق خود با رای دادن می‌تواند زمینه ساز تغییر مسیر کشور و وضع موجود باشد.
مهندس آریا ارزانی بیرگانی افزود: اگر می‌خواهیم ایران در عرصه جهانی قوی و مقتدر باشد باید از نظام سیاسی کشور پشتیبانی کنیم که انتخابات هم زمینه‌ساز نوسازی کشور است با روی کار آمدن نیروهای پرتوان و هم قوی شدن آن زیرا حضور گسترده با انتخاب فرد اصلح، در حوزه مسایل خارجی اقتدار ملی برای کشور ایجاد خواهد شد.
اینجانب از عموم مردم، علی‌الخصوص جوانان دعوت می‌کنم که با تأسی از بیانات مقام معظم رهبری مدظله العالی و لزوم مشارکت حداکثری با حضور پر شور و حداکثری خود در انتخابات ۲۸ خرداد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا حماسه‌ای دیگر خلق کنند و عظمت و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی را به جهانیان نشان دهند.

و من الله توفیق
مهندس آریا ارزانی بیرگانی
ریس اداره صنعت معدن و تجارت شهرستان رامهرمز