آذر زمان پور کاندیدای ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی کلانشهر اهواز از هزینه های گزاف و میلیاردی برخی کاندیداهای شورای شهر خبر داد. ؛

به گزارش کارونی ها  ، وی با بیان این مطلب افزود: تبلیغات شورای شهر اهواز آغاز شده اما در این بین نکته ای که باید از چشم شهروندان دور نماند، هزینه های هنگفت برخی نامزدهای این انتخابات است، که نشان از حضور پیمانکاران خاص در این کارزار می دهد.

نماینده مردم اهواز در چهارمین دوره شورای اسلامی شهر اظهار کرد: نامزدهای شورای شهر وکلای مردم هستند و نباید خود را وام دار هیچ گروه و یا جریان خاصی بکنند.
زمان پور تصریح کرد: شهروندان اهوازی باید نسبت به پشت پرده اهداف کاندیدهایی که تبلیغات گزاف برای راه یافتن به شورا می‌کنند، قرار بگیرند.
وی یادآور شد: چگونه است که در این شرایط سخت اقتصادی در برخی از محله های حاشیه نشین شهر خانوارهایی هستند که محتاج یک بسته معیشتی ۳۰۰ هزار تومانی اند و روزگار خود را با یارانه به سر می کنند، برخی افراد برای حضور در شورای شهر هزینه های کلان پرداخت می کنند؟ این یک مساله مهم است که نباید مردم نسبت به آن بی تفاوت باشند.
کاندیدای ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی کلانشهر اهواز بیان کرد: شهروندان اهوازی باید نسبت به انتخاب خود هوشیار باشند و تلاش کنند تا با انتخابی صحیح مانع از ورود افرادی که وابسته به جریان های پیمانکاری و وام دار افراد خاص هستند، بشوند.
زمان پرو خاطرنشان ساخت: مقصود اصلی ام از این مباحث صرفا آگاهی بخشی به شهروندان است و نمی توانم چنین مسایلی را ببینم و سکوت کنم. امیدوارم شاهد انتخاب آگاهانه و شورایی کارآمد باشیم.