نه به بنده که عضو شورای شهر هستم نه به پیمانکاران شهرداری باشد که کار کند نه این که تمام وقتش را برای راضی کردن این عضو و آن عضو شورای شهر سپری گند.

به گزارش کارونی ها ، نه به بنده که عضو شورای شهر هستم نه به پیمانکاران شهرداری باشد که کار کند نه این که تمام وقتش را برای راضی کردن این عضو و آن عضو شورای شهر سپری گند. ناوگان حمل و نقل درون شهری اهواز فرسوده است و به تغییر و تحول نیاز دارد و بسیاری از اتوبوس ها و تاکسی های سطح شهر از نظر کیفی فرسوده هستند. اگر به شهرهای دیگر سفر کنید هرگر چنین تاکسی هایی نمی بینید. اتوبوس ها فرسوده هستند و هیچ امکاناتی برای آنها درنظر گرفته نمی شود. با وجود گرمای شدید اهواز بیشتر اتوبوس های درون شهری فاقد کولر و سیستم خنک کننده هستند. برای مثال دو اتوبوس بیشتر برای انتقال ساکنان منطقه محروم عین دو بیشتر وجود ندارد و این مسئله باعث می شود تا برای رسیدن کردم از عین دو به مرکز شهر از نظر زمانی فاصله زیادی طی شود.با این ترافیک شهری به نظر شما چند ساعته می توان از عین دو به مرکز شهر رسید؟این کمبودها را باید برطرف کرد چه از طریق کمک گرفتن از وزارتخانه های پایتخت چه از طریق بودجه هایی که سالانه به خزانه کشور برگشت می خورد.

💠این مشکلات را باید بتوانیم از طریق طرح جامع شهری حل کرد و از طریق بودجه های دولتی و خصوصی سازی مشکل کمبودهای اتوبوس ها را تأمین کرد. در بحث تاکسی های شهری هم همین مشکل را داریم. تاکسی های اهواز فرسوده هستند و نظارت درستی بر آنها وجود ندارد.