یک کارشناس ارشد مدیریت شهری می گوید /شورایاری های محله ای نقش بسزایی در بیان و پیگیری مشکلات و معضلات شهری خواهند داشت

به گزارش کارونی ها ؛روزبه احمدی گفت : هر محله می تواند با ایجاد شورایاری و انتخاب نمایندگان محله ای ،شورای شهر و شهرداری در کلانشهر اهواز را یاری دهند ،چرا که این یاری نقش مهمی در دیده شدن مشکلات محلات و کاهش مراجعه وتردد شهروندان عزیز اهوازی به شهرداری ها جهت پیگیری و رفع مشکلات داشته باشد

وی افزود : هم افزایی میان اعضای شورای شهر و شورایاری محله ای یک تعامل سازنده بین این دو بخش است که ثمره ی آن خدمت صادقانه به مردم است و این امر در نهایت به رضایت مندی مردم از خدمات ارایه شده توسط شهرداری در سطح شهر ختم می شود.

این کارشناس ارشد مدیریت شهری در ادامه اظهار داشت : بازدید های مشترک میان اعضای شورای شهر و شورایاری محله ای میتواند ریزترین مشکلات را هم در کمترین زمان مرتفع کند.

روزبه احمدی اضافه کرد :نمایندگان محله ای به دلیل تردد روزانه در محله می توانند بعنوان اصلی ترین ناظر بر خدمات ارایه شده به شهروندان باشند و از طرفی دیگر با وجود جوانان و متخصصان در هر محله میتوان از این پتانسیل در جهت رفع مشکلات محله ای و همچنین ارتقا سطح کیفی زندگی استفاده کرد .

امید است با استفاده از توان جوانان و متخصصان در شورای شهر آینده و همچنین شورایاری ها در محلات شهر اهواز شهری زیبا و در شأن مردم را با هم بسازیم.