کاندیدای ششمین دوره شورای شهر  سید کاظم موسوی آلبوشوکه کارشناس رشته اقتصاد کشاورزی با بیست سال تجربه در زمینه طراحی فضای سبز و زیبا سازی در پروژه های متنوع در شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب و فولاد خوزستان است.

به گزارش کارونی ها  ، کاندیدای ششمین دوره شورای شهر  سید کاظم موسوی آلبوشوکه کارشناس رشته اقتصاد کشاورزی با بیست سال تجربه در زمینه طراحی فضای سبز و زیبا سازی در پروژه های متنوع در شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب و فولاد خوزستان است.

وی درباره برنامه های خود برای شورای آینده کوت عبدالله گفت بیشترین موردی را که نظرم در کوت عبدالله ما به آن نیاز داریم شفافیت و مبارزه با فساد اداری است.

موسوی آلبوشوکه افزود:  در راستای حمایت از قشر زحمتکش کارگر که امروز از بدیهی ترین حقوق خود محروم هستند  باید با غده ها و مافیای که حقوق این قشر زحمتکش را غارت می‌کنند با انسجام و وحدت جلوی آنها را بگیریم .

وی افزود:  از این قشر زحمتکش که برای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران همیشه وفاداری خود را نشان داده‌اند حمایت کنیم چرا کارگران ما هشت ماه حقوق نگرفته اند چرا کسی به فکر این قشر نیست اولین برنامه ما انشاءالله اگر با حمایت مردم توفیق راه یافتن به شورا را داشته باشیم حمایت از این قشر محروم است.

 

*وحدت بین اعضای شورا عامل موفقیت است*

وی دومین برنامه خود را ایجاد اتحاد و انسجام بین اعضای شورا عوان کرد و افزود:  دوستانی که در شورای قبلی بوده اند می‌خواستند کار کنند ولی متاسفانه محقق نشد.

موسوی اظهار داشت:  هدف اصلی ما ایجاد انسجام و وحدت در بین اعضای شورا و انتخاب شهردار کاربلد و پاکدست و قوی است؛ تصمیم گرفتیم که شهرداری که می آوریم کمکش کنیم و در کارهای جزئی برنامه‌های این شهردار ما دخالت نکنیم و به سمت حاشیه ها نرویم. همچنین سعی کنیم بین مسئولانی که در شهرستان هستند یک نوع وحدت و انسجام و همفکری داشته باشیم شهرستان ما از ابتدایی ترین حقوق معلوم است مثل یک جسمی است که روح ندارد مردم مان پارک مرجعی دارند که بتوانند آنجا یک استراحتی یا تفریحی داشته باشند تمام مردم دنیا  پارک مرجع دارند ولی شهر ما چنین پارکی ندارد  ما باید به سمت ایجاد یک پارک مرجع که مردمان ما بتوانند مثل سایر شهرستانها تفریح و استراحت خود را در آنجا انجام دهند.

وی افزود: در زمینه اشتغال بنده با بخش خصوصی البته به صورت صحیح و شفاف موافق هستم باید سرمایه‌گذارانی  که دلسوزند به سمت شهرستان جذب کنیم و این موانعی را که جلوی کارشان است رابرداریم سعی کنیم تا جایی که می‌توانیم کمکشان باشیم.

وی در پایان گفت:  مردم ما در شهر کوت عبدالله اعتماد خود را از دست دادند و این آخرین فرصت ما است که بتوانیم با این تیم متخصص و کارآمد اگرمردم خوب و فهیم در کوت عبدالله انتخابمان کنند سعی کنیم این انسجام و وحدت را در طول چهار سال حفظ کنیم و اعتماد از دست رفته را به شهرستان برگردانیم.