کاندیدای شورای شهر کوت عبدالله صادق نواصری دارای مدرک کارشناس حقوق قضایی با ۲۷ سال سابقه حقوقی در شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی  درباره برنامه های خود گفت:  اهم برنامه ها و اهدافی که در نظر گرفته ام این است که انتخاب شهردار متخصص در امور شهری و کار آمد برگزینم.

به گزارش کارونی ها ، کاندیدای شورای شهر کوت عبدالله صادق نواصری دارای مدرک کارشناس حقوق قضایی با ۲۷ سال سابقه حقوقی در شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی  درباره برنامه های خود گفت:  اهم برنامه ها و اهدافی که در نظر گرفته ام این است که انتخاب شهردار متخصص در امور شهری و کار آمد برگزینم.

نواصری افزود:  یکی از مشکلات و معضلات موجود در کوت عبدالله نداشتن بودجه لازم است که از اهم برنامه هایم تمرکز بر درآمد پایدار می باشد  زیرا شهرداری کوت عبدالله به علت نداشتن درآمد لازم که کفاف حداقل حقوق کارگران را ندارد  دچار بحران شده است  لذا تمرکز بر درامد پایدار از اولویت های بنده است.

وی حمایت از سرمایه گذاران بخش خصوصی،  ایجاد شرکت‌های وابسته به شهرداری در جهت  اشتغال زایی  و درآمد پایدار از جمله شرکت آسفالت سازی، ایجاد بازارچه‌های متمرکز، تالارها، میادین تره بار  را از دیگر برنامه های خود در صورت راهیابی به پارلمان محلی عنوان نمود.

این کاندیدای شورای شهر اظهار داشت: با توجه به تخصصی که در رشته حقوقی  دارم؛ تمام مصوبات شهرداری را بر اساس قانون پایه‌ریزی می کنیم تا نظارت دقیق بر اساس قانون انجام می شود زیرا از موارد مهمی که در شهرداری کوت عبدالله وجود دارد عدم نظارت دقیق  و شفاف بر تمام مسائل است.

نواصری در راستای حمایت از جوانان و ورزشکاران گفت: راه اندازی کمیسیون فرهنگی ورزشی و تخصیص بودجه لازم جهت این کمیسیون،  اولویت دادن به ورزشکاران کوت عبدالله،   و  ایجاد یک کمیسیون تخصصی ورزشی  متشکل از ورزشکاران مطرح از دیگر برنامه های بنده خواهد بود.