بانوی کاندیدای شورای شهر کوت عبدالله خود را اینگونه معرفی کرد: سمیه سعیدی مدرس دانشگاه عضو مدیران راهبردی استان همراه با دکتر سیاح زاده مشاور ارشد کلانشهر تهران در اجرای یک سری برنامه های اجرایی در سطح کشور از جمله تدوین و طراحی طرح های جامعه شهری برای شهرهای کشور در حال فعالیت هستم.

به گزارش کارونی ها ، بانوی کاندیدای شورای شهر کوت عبدالله خود را اینگونه معرفی کرد: سمیه سعیدی مدرس دانشگاه عضو مدیران راهبردی استان همراه با دکتر سیاح زاده مشاور ارشد کلانشهر تهران در اجرای یک سری برنامه های اجرایی در سطح کشور از جمله تدوین و طراحی طرح های جامعه شهری برای شهرهای کشور در حال فعالیت هستم.

وی اظهار داشت: هدف این است که با اتحاد و انسجام بین اعضا بتوانیم بهترین منسجم تری شورا را داشته باشیم. با توجه به اینکه کوت عبدالله از مشکلات عمده ای رنج می برد هر جای آت احتیاج به برنامه ریزی دارد که با جذب سرمایه‌گذار و درآمد پایدار بتوانیم این برنامه‌ها را در شهر خود پیاده کنیم.از لحاظ خدماتی ما محروم ترین ترین شهر را داریم که متاسفانه هر جای شهر در نظر بگیریم احتیاج برنامه دارد.

این بانوی کاندیدا گفت: به نمایندگی از بانوان می توانیم به جرات این صحبت را کنم، ایجادمکان های تفریحی و رفاهی برای بانوان شهرستان کارون، ایجاد استخر،امکانهای ورزشی سرپوشیده خدماتی و رفاهی برای بانوان و توسعه فرهنگی، اقتصادی،اشتغالزایی از جمله برنامه های من است.

همچنین ایجاد و نگهداری از زمین های چمن ورزشی برای استفاده جوانان افزایش سرانه فضای سبز با استفاده از مشاورین متخصص که داریم و پیاده سازی طرح جامع شهری، ظاهر سازی یکپارچه سازی ورودی شهر، شناسایی نخبگان و افراد متخصص از طریق شورایارها و تلاش در ایجاد درآمد پایدار شهرداری و توسعه اماکن ورزشی برای جوانان و حمایتهای مردمی و محلی از دیگر برنامه‌های من می باشد.

سعیدی در پایان عنوان کرد: تعریف سازمان ها در خود شهرداری از جمله سازمان تاکسیرانی افزایش درآمد پایدار برای شهرداری از طریق طرح تشویقی جذب سرمایه گذار با رویکرد درآمدزایی و تعریف المان‌های شهری از دیگر برنامه های من است.

در پایان کاندیداها با تاکید بر وحدت و تصمیم گیری یکپارچه از شهروندان خواستند تا با اعتماد به این کاندیداها افق روشنی برای شهر خود رقم بزنند .