اعتقاد دارم شورای یک کار تیمی است و کار فردی نیست اگر توفیق راه یافتن به شورا این تیم داشته باشد با توجه به تخصصی که بنده دارم بیشتر در بستر مخارج و منابع  مالی کار خواهم کرد.

به گزارش کارونی ها ، کاندیدای شورای شهر کوت عبدالله  قاسم شریفات کارشناس ارشد رشته حسابداری و در حال حاضر مدیر مشترکین و درآمد شرکت آب جنوب شرق و مدیرعامل آب نیروی جنوب شرق خوزستان گفت: اعتقاد دارم شورای یک کار تیمی است و کار فردی نیست اگر توفیق راه یافتن به شورا این تیم داشته باشد با توجه به تخصصی که بنده دارم بیشتر در بستر مخارج و منابع  مالی کار خواهم کرد.

وی توضیح داد: هزینه هایی که در شهرداری انجام می شود متأسفانه کنترلهای درستی روی آن انجام نمی‌شود و یکی از معضلات موجود است که یکی از اهداف این جانب ایستادن تمام‌قد در برابر فساد موجود در سیستم اداری شهرداری است.

این کاندیدا اظهار داشت: موضوعی که کوت عبدالله از آن رنج می‌برد بحث نبود طرح جامع شهری است که انشالله با کمک دوستان این طرح هر چه سریعتر تهیه و تکمیل خواهد شد.

‏ وی با اشاره به اینکه  متاسفانه تاکنون ما به صورت هفتگی و ماهیانه اعتصابات جمع‌آوری زباله ها را داریم که مسئله باید به شیوه درستی حل و فصل شود،تا بهبود خدمات شهری که خواسته ابتدایی اهالی ولایت‌مدار کوت عبدالله به شکل درستی انجام بگیرد.

وی موضوع دیگر  کارکنان و کارگران شهرداری کوت عبدالله است که متاسفانه حقوق آنها آن به موقع پرداخت می‌شود و نه حقوق مناسبی دریافت می کنند که از اهم برنامه های اینجانب خاطر این که سیستم از کیفیت لازم برخوردار باشد رسیدگی به حقوق کارکنان و کارگران و زحمتکشان شهرداری است.

شریفات ادامه داد: توسعه امکانات فرهنگی و ورزشی از دیگر برنامه های من است  برای مثال معاونت فرهنگی در حال حاضر در شهرداری موجود است ولی این معاونت آن خروجی مناسب را برای کوت عبدالله ما از آن شاهد نیستیم اصلا چیزی به عنوان حمایت از ورزشکاران و یا امکانات ورزشی مشاهده نمی کنیم.

وی بیان کرد: بحث جذب سرمایه گذار و استفاده از فرصت‌های موجود در شهر کوت عبدالله  یکی از اموری است که طی چهار سال به اتفاق این تیم اگر توفیق راه یافتن به شورا را داشته باشیم پیگیری خواهیم کرد جذب سرمایه گذار و ایجاد فرصت های شغلی جدید  برای استفاده از اهالی کوت عبدالله باشد.