هاشم مجدم کارشناس جغرافیا گرایش برنامه ریزی شهری با تجربه دو دوره سرپرستی شهرداری کوت عبدالله و  همچنین معاونت اجرایی خدمات موتوری در نشست خبری با اصحاب رسانه  با اشاره به اینکه نهاد شورا نهاد بسیار مهمی در ارتباط با مدیریت شهری و نظارت شورا به شمار می آید گفت اگر شورا نظارت خوبی بر شهرداری داشته باشد می توان شهرداری به عنوان یک سیستم قوی جهت خدمات رسانی به مردم تبدیل شود.

به گزارش کارونی ها  ، هاشم مجدم کارشناس جغرافیا گرایش برنامه ریزی شهری با تجربه دو دوره سرپرستی شهرداری کوت عبدالله و  همچنین معاونت اجرایی خدمات موتوری در نشست خبری با اصحاب رسانه  با اشاره به اینکه نهاد شورا نهاد بسیار مهمی در ارتباط با مدیریت شهری و نظارت شورا به شمار می آید گفت اگر شورا نظارت خوبی بر شهرداری داشته باشد می توان شهرداری به عنوان یک سیستم قوی جهت خدمات رسانی به مردم تبدیل شود.

وی ادامه می‌دهد تمام مناطق کوت عبدالله به لحاظ خدمات خدماتی اصلاً از خدمات خوبی برخوردار نیستند و در مضیغه هستند نمی‌توان یک منطقه را برخوردار تلقی کنم.  کوت عبدالله حدود ۱۰ سال  از اهواز  به عنوان مرکز یک شهرستان  جدا شده است اما خدمات آنچنانی که باید شایسته مردم آن باشد ارائه نشده است.

هاشم مجدم بااشاره به اینکه شهرداری از لحاظ ورزشی هیچ برنامه مدونی تاکنون نداشته است بیان‌کرد: تعداد زیادی از جوانان این شهرستان در رشته های مختلف ورزشی از جمله فوتبال و بدنسازی مشغول به فعالیت هستند اما متاسفانه بدون برنامه کار می کنند از آنجایی که شهرداری یک معاونت فرهنگی و ورزشی دارد و باید در این زمینه فعال باشد متاسفانه تا کنون هیچ فعالیتی انجام نشده است.

مجدم ادامه داد: در خصوص نیروهای اضافه برسازمان شهرداری نیز برای آنها هم برنامه داریم که ساماندهی شوند و از آن ها در بخش های مختلف استفاده مفید شود تا خدمات رسانی به مردم به نحوه خوبی ارائه شود.

کاندیدای ششمین دوره شورای اسلامی شهرستان کوت عبدالله درخصوص شهرسازی در این شهرستان گفت: شاهد ساخت و ساز بی رویه بدون مجوز هستیم و همین موضوع موجب شده تا کالبد شهر بهم بریزد و نمای جالبی شهر نداشته باشد همچنین باعث شده که خدمات رسانی از جمله فاضلاب و لوله کشی و…به خوبی ارائه نشود و ما برای این موضوع برنامه هایی داریم و به این موضوع نظم می دهیم.

وی ادامه داد: در زمینه فنی و عمرانی پروژه هایی مدنظر است که به در سطح کلان ک خرد برنامه ریزی کرده ایم اگر مردم بخواهند با دقت انتخاب کنند یک‌تیم منسجم و با برنامه برای شورای آینده  خواهد آمد و این وضعیت را نمی گویم ۱۰۰درصد اما در مدت چهارسال ۵۰درصد وضعیت شهرداری خارج خواهد شد و شهرکوت عبدالله از لحاظ خدمات به مسیرتکاملی و بهبودی راه خواهد یافت.