پیشرفت وموفقیت دانشگاه علمی کاربردی شهرداری اهواز قابل تحسین می باشد


دکترهمایون یوسفی در بازدید از مرکز آموزش علمی کاربردی شهرداری اهوازکفت :دانشگاه شهرداری اهواز مجموعه ارزشمندی است که در رشته های متنوع مشغول تدریس و آموزش دانشجویان هستند و یک مجموعه و فعالیتهای خوبی را در محیط دانشگاه مستقر کرده اند. تنوع رشته های ارائه شده در دانشگاه شهرداری اهواز موفقیتها و مقامهایی که در این سالها کسب کردند نیز نشان از آن است که مجموعه علمی کاربردی شهرداری اهواز همه توان به به گزارش خبرنگار کارونی ها :خود را برای توسعه و ارتقاء سطح کیفی آموزش های ارائه شده در این مجموعه به کار گرفته است. این دستاوردهای بزرگ قابل تقدیر است. ما از ریاست محترم دانشگاه و اساتید این دانشگاه سپاسگزاریم
نماینده مردم اهواز، کارون، باوی و حمیدیه در مجلس شورای اسلامی افزود:وجود دانشگاه علمی کاربردی شهرداری اهواز یک ضرورت برای شهر و استان است و شهرداری و شورای شهر اهواز نیز تا آنجا که در وسع دارد تلاش کنند تا این دانشگاه به لحاظ علمی ، فیزیکی و برنامه ریزی رشد یابد و چرا که نتیجه های مثبت فعالیت دانشگاه به جامعه باز می گردد.
در این دیدار دکتر اسماعیل احمدی فر رییس دانشگاه علمی کاربردی شهرداری اهواز نیز ضمن تشکر و قدردانی از تشریف فرمایی دکتر یوسفی نماینده اهواز در مجلس شورای اسلامی به دانشگاه علمی کاربردی شهرداری اهواز در خصوص اهداف، سیاست ها و برنامه های دانشگاه علمی کاربردی شهرداری اهواز بویژه در حوزه توسعه کیفی و مأموریت گرا نمودن مراکز و توسعه رشته های تخصصی شغل محور با توجه به مزیت های منطقه ای، توسعه تک پودمان ها مهارتی و همچنین لزوم برنامه ریزی برای استفاده حداکثری از ظرفیت های بالقوه استان خوزستان در زمینه علمی سخنانی ایراد نمود
رییس دانشگاه شهرداری اهواز درادامه، بیان داشت: درعمرچهار سال دانشگاه شهرداری اهوازبا لطف خدا،اساتیدو دانشجویان موفق شدیم که هرمقامی را که باید درمیان دانشگاه های علمی کاربردی به دست آورد را کسب نماییم، سه سال متوالی دانشگاه شهرداری اهواز درسطح کشور مقام اول کسب نموده و برای اولین باردرکشور ازفصلنامه علمی و پژوهشی این دانشگاه رونمایی شد.
دکتر اسماعیل احمدی فر افزود:درحال حاضردانشگاه علمی کاربردی دارای دو هزار و ۴۰۰ دانشجو و حدود ۲۳۰ استاد است که در بخش اشتغال و امید به آینده نیز میتوان رتبه اول را به آن داد .
در این بازدید دکتر یوسفی نماینده اهواز در مجلس شورای اسلامی به همراه احمدی فر ریاست مرکز از بخش های مختلف مرکز آموزش عالی علمی کاربردی شهرداری اهواز بازدید و ضمن حضور در کلاسهای درس در فضایی صمیمی با اساتید و دانشجویان دیدار و از نزدیک نحوه فعالیت این مرکز را مشاهده کردند.