سرپرست فرمانداری اهواز گفت: کنگره جانبازان قطع نخاعی را باید با همکاری یکدیگر به یک کنگره ملی تبدیل کنیم به صورتی که در آینده همانند این کنگره در سطح کشور و استان‌های مختلف با الگوگیری از استان خوزستان برگزار شود.

به گزارش کارونی ها ، عصر امروز نشست مشترک هماهنگی کنگره جانبازان قطع نخاعی با حضور سرپرست فرمانداری اهواز، نماینده آیت‌الله جزایری در این کنگره، جمعی از فرماندهان و جانبازان قطع نخاعی برگزار شد.

جمال عالمی نیسی در این نشست با اشاره به ارزش والا مقام جانبازان و رزمندگان، اظهار کرد: باید کنگره جانبازان قطع نخاعی با حمایت همه جانبه همه دستگاه‌ها به صورت باشکوه در اهواز برگزار شود.

وی عنوان کرد: این کنگره را باید با همکاری یکدیگر به یک کنگره ملی تبدیل کنیم به صورتی که در آینده همانند این کنگره در سطح کشور و استان‌های مختلف با الگوگیری از استان خوزستان برگزار شود.

سرپرست فرمانداری اهواز گفت: تمام امکانات بسیج خواهد شد تا کنگره جانبازان قطع نخاع باشکوه برگزار شود و من در این زمینه مشکلی را نمی‌بینم.

عالمی نیسی اظهار کرد: از همه خبرنگاران و اهل رسانه خواستار هستیم که این کنگره مهم را اطلاع‌رسانی کنند.

حجت‌الاسلام ولی محمدی نیز در این نشست، اظهار کرد: همه ما باید ادامه دهنده راه و مرام شهیدان بزرگوار باشیم و جانبازان و رزمندگان ما از یادگاران جبهه هستند که هر کسی برای خود کوله باری از تجربه را دارد.

وی افزود: باید برای برگزاری این کنگره به صورت مسنجم و با نیت الهی و داشتن اخلاص کار کنیم تا کار نتیجه و ثمر دهد.

نماینده آیت‌الله جزایری در تشکیل کنگره جانبازان قطع نخاعی گفت: همه مسؤولان باید به تناسب با قدرت و مسؤولیت خود در این کنگره نقش داشته باشند.

سردار فریدون غلامی نیز در این نشست، اظهار کرد: خوشبختانه اشتیاق برای برگزاری کنگره جانبازان قطع نخاعی در میان مسوولان، رزمندگان و مردم ایجاد شده است.

وی افزود: هر چقدر که در برگزاری این کنگره منسجم‌تر و با تداوم بالا و نگاه به زوایای مختلف عمل کنیم، قطعا به نتیجه بهتری دست پیدا خواهیم کرد.

رزمنده دفاع مقدس گفت: امیدواریم که با حمایت نماینده ولی فقیه، استاندار خوزستان و فرماندار اهواز همه دستگاه‌ها وارد میدان شوند.