آیین رونمایی از کتاب “شهر یاران شهر” با موضوع تجارب و خاطرات شهرداران اهواز پس از انقلاب اسلامی و تقدیر از شهرداران اهواز با حضور کتانباف شهردار اهواز، سنواتی و بابا پور نایب رئیس و موسوی نژاد، موسوی زاده، فلسفی، لطفعلی زاده، جهانبخشی، قنوات، حجه الاسلام موسی پور، حاجتی، حیدری و ایزدی اعضای شورای اسلامی شهر و تنی چند از شهرداران ادوار مختلف و جمع کثیری از پرسنل و مدیران شهرداری اهواز در تالار استاد شهید علی جمال پور برگزار شد

منصور کتانباف در این مراسم با تشکر از تلاش شهرداران پیشین اهواز، اظهار کرد: وضع کنونی اهواز ثمره فعالیت و تلاش همه شهرداران، اعضای شورای شهر در اداوار گذشته و پرسنل سابق شهرداری است.

وی با اشاره به مراحل تالیف کتاب شهریاران شهر، افزود: این کار به همت معاونت برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری اهواز انجام شد و کار بسیار ارزشمندی است زیرا در همه دنیا ثبت وقایع و تاریخ شفاهی به عنوان یکی از مصادیق پیشرفت و نقشه‌راه مطرح است.

شهردار اهواز تصریح کرد: گردآورندگان این کتاب، برای ثبت اقدامات انجام شده توسط مجریان مجموعه شهرداری در ادوار گذشته، به شهرهای دیگر در سطح کشور سفر کرده‌اند.

کتانباف بیان کرد: باید به نقش اهواز در توسعه کشور و حمایت و پشتیبانی از دفاع مقدس پرداخته شود؛ باید مشخص شود که اهواز چه‌قدر در توسعه کشور نقش دارد و در جایی که برای توسعه کشور اثرگذار بوده چه وضعیتی داشته است و اکنون باید چه وضعیتی داشته باشد؟

وی ادامه داد: بررسی نقش اهواز و شهرداری اهواز در دفاع مقدس در قالب یک پروژه در حال انجام است. باید نقش شهرداری اهواز در زمان آغاز جنگ تحمیلی و پشتیبانی از رزمندگان مشخص شود که امیدواریم این کار تدوین و برای نسل‌های آینده در موزه دفاع مقدس خوزستان به یادگار گذاشته شود.