مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت خیزجنوب گفت: وجود کارکنان خدوم و زحمتکش موجب شده تا آینده ی روشن در انتظار این شرکت باشد.

به گزارش روابط عمومی شرکت ملی مناطق نفت خیزجنوب، مهندس احمد محمدی شنبه اول دی ماه در آیین تودیع و معارفه مشاور و رییس دفتر مدیرعامل ضمن بیان این مطلب اظهار داشت: کارکنان مناطق نفت خیزجنوب در هر نقطه ای از این مرز و بوم که خدمت رسانی کرده اند، وظایف خود را به بهترین شکل ممکن انجام داده اند که این امر علاوه بر نشان دادن توانمندی و درایت آنها باعث شده تا سرآمد و الگو باشند.

وی اظهار امیدواری کرد: با تعامل سایر اعضاء سازمان بتوانیم در راستای خشنودی رضایت خداوند، صنعت نفت و اقتصاد کشور گام برداریم.

مهندس محمدی در ادامه به انتخاب رحیم سیلاوی به عنوان مشاور و رییس دفتر مدیرعامل اشاره کرد و گفت: ایشان دارای مدرک کارشناسی ارشد مهندسی مخازن از دانشگاه صنعتی شریف است که سالها در مهندسی نفت شرکت ملی مناطق نفت خیزجنوب فعالیت داشته و اخیرا نیز در برنامه ریزی تلفیقی شرکت ملی نفت ایران سرپرستی پروژه های مناطق نفت خیزجنوب را عهده دار بوده اند.

مدیرعامل مناطق نفت خیزجنوب در این مراسم ضمن آرزوی موفقیت برای رحیم سیلاوی، از زحمات علیرضا زمانی زاده در دورانی که سرپرستی دفتر مدیرعامل را بر عهده داشت، تشکر و قدردانی کرد.