تودیع و معارفه مدیرجدید منطقه جنوب مؤسسه‌ی اعتباری نور با حضور رییس هیات موسس و رییس هیات مدیره و سرپرست معاونت امور شعب برگزارشد.

به گزارش خبرنگار کارونی ها ،رییس هیات مدیره ضمن اعلام اینکه امروزه موسسه اعتباری نور به عنوان یکی از موفق ترین موسسات اعتباری توانسته خدمات قابل توجهی را به مشتریان ارائه دهد گفت: این موسسه با هدف تکریم و ارج نهادن به وفاداری مشتریان پایند خواهد بود.

وی با بیان اینکه امروزه این موسسه در بین دیگر موسسات اعتباری جایزه رضایت مندی مشتریان را کسب کرده است افزود:هموراه معتقدیم این موسسه برای ارتقا جایگاه خدمات بانکی شعار حق با مشتری را سرلوحه کار خود قرارداده است و از آنجایی که موسسه اعتباری نور برای مشتریان خود اهمیت قایل است، رضایت آنها در اولویت قرار دارد.

و در ادامه حمید رضا جهازی مدیر منطقه جنوب موسسه اعتباری نور افزود:ما تلاش داریم تا برای تامین تمامی نیاز های مشتریان خود از هیچ اقدامی فروگذار نکنیم و دراین راستا با متنوع تر کردن خدمات بانکی و توسعه خدمات بانکداری الکترونیک از جمله اینترنت بانک و سایر امکانات به روز شده، دامنه خدمت رسانی به مشتریان را بیش از پیش گسترده تر کنیم .

حمیدرضا جهازی مدیر موسسه اعتباری نور منطقه جنوب کشور نیز گفت: موسسه اعتباری نور، چهارمین موسسه‌ ای است که به طور رسمی و با قرار گرفتن در لیست موسسات دارای مجوز بانک مرکزی در کشورمان فعالیت می‌کند.

وی با یادآوری اینکه امروزه موسسه اعتباری نور با سرمایه‌گذاری در بخش‌های صنعت،بازرگانی و تعاون کشور سعی دارد چرخ اقتصادی کشور را به حرکت درآورد افزود:امیدواریم این موسسه بتواند با حمایت بیشتر مشتریان خدمات خود را افزایش دهد.

جهازی اضافه کرد:اعطای خرده‌ وام به بنگاه‌های کوچک اقتصادی و مشارکت با کارآفرینانی که به توسعه‌ اقتصادی کشور کمک می‌کنند، پشتیبانی از تاسیس مراکز توان‌بخشی و نگه‌داری کودکان بی‌سرپرست و بدسرپرست، تاسیس درمانگاه، ساخت مدرسه و ایجاد ۲۶۰۰ فرصت شغلی مستقیم و ۴۰۰۰۰ شغل غیرمستقیم از جمله خدمات موسسه اعتباری نور می باشد.

جهازی نیز به تعداد شعب این موسسه درمنطقه جنوب اشاره کرد وگفت: این مجموعه هم‌اکنون با فعالیت ۳۳۰ شعبه در سراسر کشور و ۴۵شعبه در منطقه جنوب فعالیت می‌کند.

وی یادآور شد:در حال حاضر این موسسه از نظر ارائه ی تسهیلات رتبه ی اول در میان موسسات اعتباری کشور را دارد و در مجموع از میان ۳۵ بانک و موسسه ی اعتباری در جایگاه دوازدهم از نظر تعداد شعب و میزان منابع قرار دارد.