“آرش رشادتمند” مدیر صندوق بازنشستگی کشوری استان خوزستان در پیامی فرا رسیدن ۲۵ ذی الحجه روز خانواده و تکریم بازنشستگان را گرامی داشت. متن پیام به شرح زیر است:

به گزارش روابط عمومی صندوق بازنشستگی کشوری استان خوزستان؛ “آرش رشادتمند” مدیر صندوق بازنشستگی کشوری استان خوزستان در پیامی فرا رسیدن ۲۵ ذی الحجه روز خانواده و تکریم بازنشستگان را گرامی داشت. متن پیام به شرح زیر است:

۲۵ ذی الحجه، روز نزول سوره انسان و آیه هل أتی درشأن اهل بیت مطهر پیامبر اکرم(ص)، در تقویم رسمی کشور به عنوان روز خانواده و تکریم بازنشستگان نامگذاری گردیده است.

جایگاه معنوی و عرفانی خانواده به عنوان حدیقه و روضه پرورش آلاله‌های آینده‌ساز از اهمیت بسزایی برخوردار است و در این میان آنچه که بیش از همه به آن سفارش مؤکد شده است، رعایت تکریم و حفظ حرمت سالمندان و معمرین به عنوان صحیفه غنی تجارب روزگار بوده است.

بازنشستگان معزز عمر خود را در راه رشد و تعالی ایران اسلامی سپری نموده‌اند و خدمت صادقانه آنان برای انقلاب اسلامی و میهن عزیزمان به عنوان ثروتی ماندگار و ارزشمند است. لذا تکریم این گرانمایگان و ارائه خدمات بهتر به آنان همواره می‌بایست مورد توجه قرار گیرد.

بدینوسیله اینجانب ضمن گرامیداشت روز “خانواده و تکریم بازنشستگان”، سعادتمندی، سرافرازی و سلامتی تمام پیشکسوتان و بازنشستگان را از آستان حضرت حق مسئلت نموده و امیدوارم جامعه امروز و فردای ما همواره از برکات وجودی و تجربیات ارزنده بازنشستگان فرهیخته بهره‌مند باشد.

آرش رشادتمند
مدیر صندوق بازنشستگی کشوری استان خوزستان