مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید رامین در پیامی از همه مردم کشورمان برای حضور پرشور در چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری نوشت: با یاد و نام شهدای خدمت و رئیس جمهور شهید از همه مردم دعوت می‌کنیم که حضوری پرشور در چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری اسلامی ایران داشته باشند.

به گزارش روابط عمومی شرکت عمران شهر جدید رامین ، در متن پیام سید شاکر ناصری آمده است:در آستانه چهلمین روز از شهادت رئیس جمهور محبوب و مردمی شهید رئیسی عزیز، مردم شریف ایران خود را برای برگزاری چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری آماده می کنند.
مردم رشید ایران با حضور پر شور و معنادار خود در تشییع شهدای خدمت در مقابل این واقعه تلخ حماسه آفریدند و همانطور که رهبر فرزانه انقلاب فرمودند ان‌شاءالله حضور پر شور آحاد ملّت در انتخابات هشتم تیر نیز مکمل حماسه بدرقه شهیدان پرواز اردیبهشت می‌شود.
اکنون بر ماست که به پاس قدردانی از شهدای سرفراز سرزمین‌مان و برای ادای دین و تکلیف شرعی خود، مشتاقانه در پای صندوق‌های رای حاضر شویم و همچون گذشته به ندای مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) لبیک بگوییم. از این رو وعده همه ما، حضور مقتدرانه در پای صندوق‌های رای در روز ۸ تیرماه سال جاری برای خلق حماسه‌ای دیگر است تا به مدد الهی و داشتن نیت‌های خیر و خدایی در انجام این فریضه سرنوشت‌ساز، مسیر امنیت، ثبات و پیشرفت کشور برای تحقق ایران تمدن‌ساز را قدرتمندتر از گذشته بپیماییم و با انجام این عمل صالح و شایسته، موجب رضایت و خشنودی حضرت حق و شادی دل امام عصر حضرت بقیه‌الله الاعظم(عج) شویم.