باید همه تلاش برای انجام دستور مقام معظم رهبری انجام شود و همه باید همدیگر را به وحدت در برگزاری این انتخابات دعوت کنند

به گزارش روابط عمومی اداره کل نوسازی مدارس استان خوزستان:نماینده ولی فقیه در خوزستان در جشنواره خیرین مدرسه با بین اینکه مشارکت حداکثری مردم در انتخابات پیش رو از مطالبات رهبر معظم انقلاب است اظهار کرد: باید همه تلاش برای انجام دستور مقام معظم رهبری انجام شود و همه باید همدیگر را به وحدت در برگزاری این انتخابات دعوت کنند.
حجت الاسلام سید محمد نبی موسوی‌فرد با بیان اینکه یکی دیگر از اولیت‌های انتخابات، انتخاب فرد اصلح است افزود: باید فردی برای ریاست جمهوری انتخاب شود تا در ریل گذاری که شهید جمهور برای کشور انجام داده حرکت کند و خدمت‌رسانی به مردم دغدغه آن باشد.
وی در ادامه با تحسین فعالیت خیران مدرسه‌ساز بیان کرد: اگر دانش‌آموزان در کلاس‌های مناسب تحصیل می‌کنند به برکت همکاری خیران مدرسه‌ساز است.
امام جمعه اهواز با ابراز گله‌مندی از وجود مدارس نامناسب در مناطق محروم اهواز اظهار کرد: متاسفانه در مناطق محروم استان با وجود تمام تلاش های انجام شده مدارسی وجود دارد که در شان مردم و دانش‌آموزان آن مناطق نیست.

نماینده ولی فقیه در خوزستان تصریح کرد: دولت به تنهایی قادر به ساخت مدرسه نیست و لازم است که خیران نیز پای کار بیایند. خیرین مدرسه‌ساز خوزستان با مشارکت هفت هزار میلیارد ریالی در امر مدرسه‌سازی بالاترین میزان مشارکت را در کشور کسب کردند. بر اساس اعلام مدیر کل نوسازی مدارس خوزستان برای امسال ساخت ۸۰۰ کلاس درس برنامه ریزی شده است.