جلسه بررسی معضل افت فشار آب دهستان عنافچه و روستاهای اطراف آن با حضور و بازدید سید محسن موسوی زاده نماینده مردم اهوا،باوی،حمیدیه و کارون به همراه مدیر عامل شرکت آبفا استان و فرماندار و بخشدار مرکزی شهرستان باوی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی بخشداری مرکزی شهرستان باوی:جلسه بررسی معضل افت فشار آب دهستان عنافچه و روستاهای اطراف آن با حضور و بازدید سید محسن موسوی زاده نماینده مردم اهوا،باوی،حمیدیه و کارون به همراه مدیر عامل شرکت آبفا استان و فرماندار و بخشدار مرکزی شهرستان باوی برگزار شد.

بخشدار مرکزی شهرستان باوی ضمن تشکر از پیگیری های مجدانه،صورت گرفته گفت:طی بازدید سید محسن موسوی زاده نماینده مردم اهواز،باوی،حمیدیه و کارون و با حضور مدیر عامل آبفا استان و معاون مدیر عامل شرکت آب و برق استان مشکل آبی دهستان عنافچه مورد بررسی قرار گرفت.

مهران مهرانیان افزود:در این بازدید بعد از تصویب انتقال آب به بیش از ۲۰روستا توسط خط لوله هفت کیلومتری از تصفیه خانه جدید ویس مقرر گردید انتقال آب به طول ۱۶کیلومتر از تصفیه خانه یادگار امام به سه راهی روستای ابو بقال صورت بگیرد تا آب دهستان عنافچه و روستاهای اطراف آن با تامین بودجه از شرکت آبفا و با کمک طرح و برنامه انجام شود که بتوانیم مشکل افت فشار آب را حل کنیم.

مهرانیان در ادامه افزود:با توجه به زمان دار بودن پروژه انتقال ۱۶کیلومتری تصفیه خانه یادگار امام به سه راهی ابو بقال بنا شد، ایستگاه تقویت فشار در روستا عماشیه مورد بررسی های فنی و…انجام گردد تا هرچه زودتر آب را به دهستان عنافچه برسانیم.

در انتها بخشدار شهرستان باوی از زحمات و پیگیر های سید محسن موسوی زاده نماینده مردم شهرستان های اهواز،باوی،حمیدیه و کارون وهمچنین از حضور مدیر عامل و معاونین شرکت آلفا و معاون شرکت آب و برق استان و دیگر مسئولین تشکر کرد.