به مناسبت هفته بیمه سلامت، ساختمان اداره بیمه سلامت دشت آزادگان با یک میلیارد تومان اعتبار در این شهرستان افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار کارونی ها ، علی خسروی مدیرکل بیمه سلامت خوزستان در حاشیه افتتاح ساختمان اداره بیمه سلامت دست آزادگان که با حضور نماینده این شهرستان در مجلس شورای اسلامی برگزار شد، اظهار کرد: ساختمان بیمه سلامت دشت آزادگان در زمینی به مساحت ۹۶۰ متر مربع با زیربنای …. متر مربع در مدت ۹ ماه ساخته شده است.
وی افزود: برای ساخت و تهیه زیرساخت های این ساختمان حدود ۱۰ میلیارد ریال هزینه شده است.
مدیرکل بیمه سلامت خوزستان به ارائه جزییات احداث این ساختمان پرداخت و ادامه داد: زمین ساختمان از منابع دولتی تامین شده که برای ساخت آن بیش از پنج میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال و برای تجهیز به سیستم سرمایشی، گرمایشی، لوازمات سخت افزاری، دوربین مدار بسته، جاده دسترسی و برق رسانی نیز بیش از چهار میلیارد ریال هزینه شده است.
خسروی همچنین عنوان کرد: در این ساختمان خدمات بیمه گری اعم از صدور دفترچه، تمدید، تعویض، المثنی، ابطال و نظارت بر دفاتر پیشخوان، اسناد پزشکی و خسارت متفرقه انجام می شود.
وی با بیان اینکه ۱۰۰ هزار نفر در شهرستان دشت آزادگان تحت پوشش بیمه سلامت هستند، تاکید کرد: هدف بیمه سلامت توسعه کمی و کیفی خدمات بیمه سلامت، دستیابی به پوشش فراگیر خدمات سلامت ،دستیابی به پوشش عادلانه خدمات سلامت، رفع هم پوشانی بیمه ای و بسط و گسترش برنامه پزشک خانواده و نظام ارجاع است.