نشست صمیمانه مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب با کارکنان شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان، ظهر شنبه ۱۹مهرماه ۱۳۹۹ برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان، در این جلسه که با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و در سالن آمفی تئاتر مجموعه فرهنگی ورزشی باشگاه مرکزی برگزار شد، مهندس احمد محمدی مدیرعامل، مهندس سعید کوتی مدیر تولید، دکتر منوچهر بارانی مدیرمنابع انسانی شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب و مهندس قباد ناصری مدیرعامل به همراه مهران نصیریان دوست مدیر منابع انسانی شرکت بهره‌برداری نفت و گاز مسجدسلیمان جهت پاسخگویی به سوالات کارکنان نفت و گاز مسجدسلیمان حضور داشتند.

طی این جلسه، کارکنان شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان در فضایی صمیمانه و بی‌واسطه به طرح سئوالات و مشکلات خود پرداختند و پاسخ‌های لازم را از سوی مسئولان مربوطه دریافت نمودند.

آن بخش از مشکلات کارکنان که نیازمند رسیدگی بیشتر بود جهت بررسی و اظهار نظر به مدیریت‌های مربوطه ارجاع گردید.

شایان ذکر است تمامی درخواست‌ها و سوالات کارکنان که از طریق سامانه پیامکی و همچنین ارتباط مستقیم با مدیرعامل در درگاه اطلاعاتی ارسال می‌شود توسط کارگروهی در ستاد و شرکتهای تابع، جمع آوری و پس از ارائه به مدیرعامل و دریافت پاسخ از ایشان به اطلاع کارکنان خواهد رسید.