فاز دوم بازار ماهی و میگو شهرداری هندیجان با حضوردکتر شریعتی استاندار خوزستان کلنگ زنی شد.

با حضور غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان، جمعی از مدیران کل استان،جمعی از معاونان و مسئولان استان خوزستان، فرماندار هندیجان، بخشدار مرکزی، امام‌جمعه، اعضای شورای شهر، شهردار و روسای ادارات پروژه‌های شهرداری هندیجان کلنگ زنی یا به بهره‌برداری رسیدند.
کلنگ زنی و افتتاح طرح‌های عمرانی در شهرستان هندیجان همزمان با هفته دولت و با حضور استاندار خوزستان و جمعی از مسئولان انجام می‌شود.
استاندار خوزستان در مراسم کلنگ زنی فاز دوم بازار ماهی و میگو شهرداری هندیجان گفت: شهرداری هندیجان بازار فروش میگو و ماهی را با سرمایه‌گذاری ۳۱ میلیارد تومان انجام داده که ۱۰ میلیارد تومان آن با همکاری بخش خصوصی و ۲۱ میلیارد تومان آن از منابع داخلی شهرداری تامین شده است.
دکتر شریعتی با اشاره به اینکه تکمیل این بازارچه در راستای جذب گردشگر نیر بسیار موثر است، اضافه کرد: با راه اندازی این بازار به‌مراتب علاوه بر رونق اقتصادی و تجاری صیادی، اشتغالزایی خوبی ایجاد خواهد شد.
استاندار خوزستان بیان کرد: با توجه به اینکه شهرستان هندیجان دارای بنادر تجاری و صیادی است و در این زمینه مستعد؛ می‌توان با انجام اقداماتی این‌چنینی بیش از پیش در راستای تعالی منطقه گام‌های بلندتری برداشت.
شهرستان هندیجان در جنوبی‌ترین نقطه خوزستان قرار دارد و با وجود برخورداری از ظرفیت‌های بالای اقتصادی و تجاری، از محروم‌ترین نقاط استان محسوب می‌شود.