آیین بهره برداری و کلنگ زنی از ۵ پروژه عمرانی و خدماتی در شهر جدید رامین همزمان با هفته دولت و با حضور استاندار خوزستان، رئیس مجمع نمایندگان خوزستان، فرماندار باوی، امام جمعه ملاثانی، شهردار، رئیس شورای شهر و سایر مسوولان استانی و شهرستانی برگزار شد.

پروژه های افتتاح و کلنگ زنی شده شهر جدید رامین نیز شامل ۵ پروژه عمرانی و خدماتی با اعتباری بالغ بر ۱۳۲ میلیارد ریال در هفته دولت به مرحله اجرا رسیدند.
– احداث شبکه برق و روشنایی منازل مسکونی با تراکم کم به طول ۳ کیلومتر و با اعتباری بالغ بر ۸ میلیارد ریال
– طرح روسازی و آسفالت، احداث جدول و جوی معابر منازل مسکونی با تراکم کم به مساحت ۱۵ هکتار و با اعتباری بالغ بر ۳۸ میلیارد ریال
– طرح روشنایی بلوارهای ۳۲ متری و ۳۵ متری فاز یک با اعتباری بالغ بر ۲.۴ میلیارد تومان
– شبکه آب شرب منازل مسکونی با تراکم کم به طول ۳ کیلومتر و با اعتباری بالغ بر ۸ میلیارد ریال
– کلنگ زنی و شروع به کار پروژه “زیرسازی و آسفالت، جوی و جدول معابر اصلی فاز یک” به مساحت ۴۵۰۰۰ متر مربع و با اعتباری بالغ بر ۵۴ میلیارد ریال
– پروژه گازرسانی به منازل مسکونی با تراکم کم به مساحت ۲۰ هکتار
علیرضا شربت دار مدیرعامل شهر جدید رامین از زمان تصدی این مسئولیت تاکنون با تمرکز فعالیت های خود بر روی طرح های عمرانی و خدماتی، فصل نوینی از عمران و زیبایی و آبادانی را در شهر به تصویر کشیده است.
پیشرفت چشمگیر پروژه‌های عمرانی، خدماتی و زیباسازی در سطح شهر برای شهروندان و هر تازه واردی نمایان است. گلچینی از پروژه‌های شهری، در حال رونمایی و تقدیم به شهروندان است.
پروژه های افتتاح و کلنگ زنی شده شهر جدید رامین شامل ۵ پروژه عمرانی و خدماتی با اعتباری بالغ بر ۱۳۲ میلیارد ریال در هفته دولت به مرحله اجرا رسیدند.
با بهبود زیرساخت‌ها تقاضا برای سکونت در شهر جدید رامین افزایش پیدا کرده است
شریعتی گفت: خوشبختانه کارهای زیرساختی بسیار خوبی در شهر جدید رامین در حال انجام است که سرمایه‌گذاری و تقاضا و رغبت را برای سکونت و خرید واحدهای این شهر بیشتر کرده است.
غلامرضا شریعتی در حاشیه افتتاح چند پروژه بزرگ خدماتی در شهر جدید رامین، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: خوشبختانه در شهر جدید رامین پروژه‌های گازرسانی، فضاسازی، جوی، جدول، برق‌رسانی و آبرسانی در مناطقی که منازل کم‌تراکم است، با اعتبار ۶ میلیارد تومان انجام شده است.
سید کریم حسینی رئیس مجمع نمایندگان خوزستان در این مراسم با تسلیت ایام سوگواری محرم و تبریک هفته دولت گفت: امسال سال آخر فعالیت دولت دوازدهم است و باید سال خدمت گزاری و ارائه دستاوردها و به نتیجه رساندن تلاش های سنوات گذشته باشد.
حسینی بیان کرد: نمایندگان مردم در کنار مسئولان دولتی هستند و هرجا که نیاز بود بعنوان تکیه گاه مدیران و در نقطه‌ای دیگر بعنوان ناظر در پیشبرد کارها کمک حال آنها خواهند بود.
رئیس مجمع نمایندگان خوزستان ضمن اشاره به ضرورت ارتقاء شاخص های خدمات رسانی در شهرستان باوی گفت: دولت باید پروژه‌های نیمه تمام خدماتی و آبرسانی را تمام کند تا مردم از این خدمات بهره ببرند.