فرمانده قرارگاه کربلا در جنوب غرب کشور گفت: بیش از یک‌صد بسته معیشتی با استفاده از بالگرد در ارتفاعات سه هزار متری منگشت خوزستان با هدف کمک بین عشایر تولیدکننده دام سبک، توزیع شد.

احمد خادم سیدالشهدا با اشاره به توزیع بسته‌های معیشتی در مناطق سخت گذر خوزستان، اظهار کرد: در شرایط کنونی و شیوع ویروس کرونا معیشت بسیاری از مردم به خصوص در مناطق محروم با مشکل مواجه شده است و حمایت از این خانواده‌های آسیب‌دیده در اولویت قرارگاه کربلا قرار گرفت.

وی افزود: برخی از خانوارها در مناطقی ساکن هستند که مسیر ماشین‌رو نداشته و تنها با بالگرد می‌توان به آنها امدادرسانی و کمک‌رسانی کرد.

فرمانده قرارگاه کربلا در جنوب غرب کشور ادامه داد: بر همین اساس از روز گذشته با استفاده از بالگرد حدود ۱۰۰ بسته معیشتی شامل برنج، ماکارونی، روغن، شکر و چای در مناطق محروم و سخت گذر منگشت بین شیوند و امام زاده عبدالله استان خوزستان توزیع شد تا شاید بخشی از دغدغه‌های این خانواده‌های آسیب‌دیده را کاهش دهیم.

وی بیان کرد: در این روزها که تمامی مردم با ویروس کرونا دست‌وپنجه نرم می‌کنند و همگی با مشکلات اقتصادی مواجه شده‌اند، خانواده‌هایی هستند که حتی امکانات اولیه زندگی را در اختیار نداشته و بار مشکلات بر دوش آنها بیشتر از سایران سنگینی می‌کند.

سیدالشهدا تصریح کرد: بررسی مشکلات اهالی این منطقه که در ارتفاعات سه هزار متری ساکن هستند در دستور کار قرار گرفته و از آنها حمایت‌های بیشتری صورت می‌گیرد.