مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی جندی‌شاپور اهواز با اشاره به افزایش بیماران کرونا در استان گفت: ۴۴ مورد جدید طی شبانه‌روز گذشته در استان خوزستان به ثبت رسیده است.

حسین کاملی بعدازظهر چهارشنبه در خصوص جدیدترین آمار مبتلایان به کرونا ویروس استان گفت: ۴۴ مورد جدید ابتلاء به کرونا ویروس در شبانه‌روز گذشته در استان خوزستان به ثبت رسیده است.

وی افزود: این مواد به تفکیک ۱۶ نفر در اهواز، ۸ نفر آبادان، ۷ نفر باوی، ۵ نفر ماهشهر، شهرستان‌های کارون و خرمشهر هر کدام دو نفر و شهرستان‌های دزفول، امیدیه، مسجدسلیمان و شادگان هر کدام یک نفر بوده است.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اهواز ادامه داد: بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی و موارد مذکور مجموع موارد شناسایی شده بیماران کرونایی در استان به ٧۶٢ مورد رسیده است.

کاملی در رابطه فوت‌شدگان این بیماری تصریح کرد: ٢ مورد فوتی در ۲۴ ساعت گذشته استان گزارش شده که این دو مورد از شهرستان‌های ماهشهر و باوی بوده است.

وی اضافه کرد: با احتساب دو مورد یاد شده تاکنون ٨٧ نفر از بیماران مبتلا به کووید ۱۹ در استان جان خود را از دست داده‌اند.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اهواز اظهار داشت: با تلاش‌های شبانه‌روزی کادر درمان تاکنون ۴٨۴ نفر از این بیماران بهبود یافته‌اند.

وی خبر داد: هم‌اکنون کل افراد مثبت مبتلا به کرونا در استان ١٩١ نفر است که ٧٠ مورد مثبت در بیمارستان رازی بستری هستند.

کاملی در خصوص بیماران مشکوک به ویروس کرونا اظهار کرد: تعداد افراد بستری مثبت و مشکوک به کرونا در بیمارستان رازی ١٠١ نفر هستند.

وی گفت: از تمامی هم استانی‌هایی که به هشدارهای جدی کادر بهداشتی و درمانی توجه کرده و برای شکستن زنجیره شیوع بیماری کرونا امروز در خانه ماندند، تشکر می‌شود.