آیین معارفه حجت‌الاسلام فائز فائزی به عنوان معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه خوزستان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل اوقاف و امورخیریه استان خوزستان : طی حکمی ازسوی حجت‌الاسلام خاکباز، مدیرکل اوقاف و امور خیریه خوزستان، حجت‌الاسلام فائز فائزی را به مدت دو سال به عنوان معاون فرهنگی و اجتماعی این اداره‌کل منصوب کرد.
در حکم انتصاب وی آمده است: «برنامه‌ریزی و نظارت بر امور فرهنگی بقاع متبرکه به منظور تبدیل به قطب فرهنگی، نظارت بر امور هیأت امنا و خادمین بقاع متبرکه و اماکن مذهبی حوزه تحت مسئولیت و نظارت بر امور صدور ابلاغ احکام هیأت امنا و خادمین بقاع متبرکه، پالایش شجره‌نامه و نسب‌نامه اماکن متبرکه، از اولویت‌هایی است که بیش از پیش باید مدنظر باشد.»
حجت‌الاسلام خاکباز مدیرکل اوقاف و امورخیریه استان خوزستان ، در آیین معارفه معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه خوزستان گفت: یک مسئول در درجه اول در امور کاری باید تقوا داشته باشد و در تمامی زمینه‌ها خداوند را ناظر بر اعمال و تصمیم‌گیری‌های خود بداند.
وی با بیان اینکه مسئولیت، افتخار بزرگی در نظام جمهوری اسلامی و مجموعه سازمان اوقاف به‌شمار می‌رود، افزود: باید خداوند را شاکر باشیم که در دستگاه اهل بیت(ع) در حال خدمت به امام‌زادگان و موقوفات هستیم.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه خوزستان با بیان اینکه فعالیت در اوقاف از حساسیت بالایی برخودار است، تصریح کرد: کارکنان اوقاف در راه احیای موقوفات وظیفه سنگین و مهمی بر عهده دارند که عمل مثبت در این حوزه می‌تواند ثواب دنیوی و اخروی برای آنها به‌دنبال داشته باشد.
لازم به ذکر است، حجت‌الاسلام فائزی، دارای سوابقی همچون رئیس اداره اوقاف اهواز، رئیس اداره اوقاف دزفول، مدیر بقعه علی بن مهزیار اهوازی، معاونت بهره‌وری اقتصادی موقوفات و بقاع متبرکه اداره‌کل و مشاور مدیرکل اوقاف خوزستان بوده است.
پیش از این حجت‌الاسلام مرتضی فرهادی‌نژاد، معاونت فرهنگی و اجتماعی اوقاف خوزستان را بر عهده داشت.