یازدهمین نمایشگاه صنعت نفت خوزستان با حضور فعالان صنایع نفت و گاز به‌طور رسمی گشایش یافت.

یازدهمین نمایشگاه تخصصی ساخت تجهیزات صنعت نفت و هفدهمین نمایشگاه تخصصی ساخت تجهیزات صنعت حفاری امروز (جمعه، ۲۲ آذرماه) و از دقایقی پیش، با حضور غلامرضا شریعتی، استاندار خوزستان، فرخ علیخانی، معاون تولید شرکت ملی نفت ایران، احمد محمدی، مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب و دیگر مدیران ارشد و فعالان صنایع نفت و گاز فعالیت رسمی خود را آغاز کرد.

حدود ۲۶۰ شرکت از استان‌های خوزستان، تهران، فارس، اصفهان، خراسان رضوی، مرکزی، آذربایجان شرقی، چهارمحال و بختیاری و کرمانشاه برای حضور در این نمایشگاه ثبت‌نام کرده‌اند که از این میان، ۳۳ شرکت دانش بنیان هستند.

در حاشیه یازدهمین نمایشگاه تخصصی تجهیزات صنعت نفت و حفاری، برنامه‌هایی از جمله برگزاری نشست‌های تخصصی و رونمایی از قطعات و تجهیزات ساخت داخل دیده و بستر لازم برای هم‌افزایی میان سازندگان و صنعتگران و شرکت‌های فعال در صنایع نفت و گاز فراهم شده است.

یازدهمین نمایشگاه تخصصی ساخت تجهیزات صنعت نفت و هفدهمین نمایشگاه تخصصی ساخت تجهیزات صنعت حفاری ۲۲ تا ۲۵ آذرماه امسال با همکاری شرکت ملی نفت ایران، شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب و شرکت ملی حفاری ایران در محل دائمی نمایشگاه‌ بین‌المللی خوزستان برگزار می‌شود. ساعت کار نمایشگاه از ساعت ۹ تا ۱۷ خواهد بود و تمهیدات لازم برای ارائه توضیحات و آشنایی مراجعه‌کنندگان با این صنعت از سوی کارشناسان مجرب پیش‌بینی شده است.