فرماندار شهرستان رامشیر، با تمجید از عملکرد بانک تجارت در توسعه فضاهای آموزشی، اظهار کرد: مجموعه سرفراز بانک تجارت همواره در تامین آینده ای روشن برای دانش آموزان ایران اسلامی عملکردی ارزشمند و افتخار آفرین داشته است که در راستای ایفای مسئولیت های اجتماعی و گسترش روحیه مشارکت و همبستگی شایسته تقدیر است.

به گزارش خبرنگار کارونی ها :سید مجید حسینی نژاد پیش از ظهر امروز چهارشنبه ۳ مهرماه ۹۸ در آئین افتتاح دبستان ۲ کلاسه امید تجارت روستای عگل بچای، گفت: دانش آموزان امروز، مدیران و کارآفرینان فردای کشور هستند. بنابراین بهره مند ساختن کودکان و نوجوانان ایرانی از مدارس استاندارد و دارای فضای آموزشی مناسب، مسیر حرکت کشور به سوی استقلال و پیشرفت را هموارتر می سازد.

حسینی نژاد همچنین اضافه کرد: بنگاه های اقتصادی کشور می توانند با سرمایه گذاری در مناطق کم برخوردار علاوه بر مشارکت در برطرف ساختن محرومیت ها در تربیت هر چه بهتر سرمایه های انسانی هم به نظام تعلیم و تربیت کمک کنند.

فرماندار شهرستان رامشیر در پایان، خاطرنشان کرد: امیدواریم در پرتو همیاری و همکاری ادارات، نهادها و خیرین آموزشی روند ساخت مدارس نوساز با سرعت بیشتری ادامه یابد و شرایط تحصیل برابر برای همه دانش آموزان رامشیری فراهم شود.
مدیر آموزش و پرورش رامشیر خبر داد:
مدرسه”امید تجارت” با صرف هزینه ای برابر با ۲ میلیارد و ۵۸۰ میلیون ریال اعتبار توسط بانک تجارت ساخته شده است.

علی حمید در خصوص این خبر، گفت: مدرسه ۲ کلاسه “امید تجارت” با صرف هزینه ای برابر با ۲ میلیارد و ۵۸۰ میلیون ریال اعتبار توسط بانک تجارت و مشارکت اداره نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس ساخته شده است.

وی در ادامه افزود: این مدرسه با روش ماسونری و کاربرد واحدهای مستقل به صورت لایه‌ای با ملات گذاری در میان لایه‌ها احداث شده است که از سطح ایمنی و استحکام بالایی برخوردار است.

حمید همچنین اضافه کرد: مساحت مدرسه “امید تجارت” ۱۰۹ متر مربع است که ۳۱ دانش آموز دختر و پسر دوره اول و دوم ابتدایی در آن مشغول به تحصیل می شوند.
مدیر آموزش و پرورش رامشیر در پایان با تقدیر از کمک های بانک تجارت در توسعه فضاهای آموزشی، تصریح کرد: مسیر توسعه کشور از آموزش و پرورش می گذرد بنابراین همگان را به ایفای نقش موثرتر در ارتباط با نظام تعلیم و تربیت دعوت می کنم تا همه با هم آغازگر راهی نو برای آینده سازان ایران اسلامی باشیم.

معاون مدیر عامل بانک تجارت در آئین افتتاحیه دبستان امید تجارت:
توسعه فضاهای آموزشی از رویکردهای مهم بانک تجارت است

معاون مدیر عامل بانک تجارت، گفت: ساخت مدرسه و توسعه فضاهای آموزشی در مناطق کم برخوردار از اولویت های بانک تجارت است.
علیرضا مهرجو با اشاره به سابقه طولانی بانک تجارت در ساخت مدرسه، گفت: مدرسه سازی و کمک به توسعه فضاهای آموزشی در مناطق کم برخوردار کشور از رویکردهای مهم بانک تجارت برای تحقق اهداف عدالت آموزشی است.
علیرضامهرجو در ادامه افزود: توزیع نوشت افزار ایرانی-اسلامی در بین دانش آموزان به منظورتقویت هویت دینی و ملی از دیگر فعالیت های بانک تجارت به شمار می آید که در این زمینه ده ها هزار بسته لوازم التحریر به دانش آموزان سراسر کشور اهدا شده است.
گفتنی است در آئین افتتاح این مدرسه، علیرضا مهرجو معاون مدیرعامل بانک تجارت در امور استان ها، علی گودرزی مدیر شعب بانک تجارت خوزستان، سید مجید حسینی نژاد فرماندار شهرستان رامشیر، عباس سبحانی بخشدار مشراگه و جمعی از مسئولین حضور داشتند.
گفتنی است؛ مدرسه ۲ کلاسه امید تجارت با مشارکت بانک تجارت در روستای عگل بچای شهرستان رامشیر به بهره برداری رسید