رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) درباره واحدهای تعمیراتی در سطح استان خوزستان گفت: یک هزار و ۲۰۰‌واحد تعمیری آسیب دیده از سیل تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) تا پایان شهریورماه تحویل داده می‌شوند.

سید مرتضی بختیاری امروز در جمع گروه جهادی شهید آوینی مستقر در‌ روستای بُنده شهرستان سوسنگرد ضمن تبریک عید قربان و آغاز دهه ولایت به مردم خوزستان اظهار داشت: بازدید از اقدامات اردوی جهادی کمیته امداد امام خمینی(ره) در سطح خوزستان در حال انجام است.

وی بیان کرد: در استان خوزستان باتوجه به سیل عجیب و به لطف خدا و همت مردم شاهد حضور همه اقشار و صنوف در کمک‌رسانی به سیل‌زدگان بودیم.

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) خاطرنشان کرد: در سطح خوزستان ۷۰۰ واحد ایجادی و یک هزار و ۲۰۰ واحد تعمیری در برنامه است که تعدادی از واحدهای احداثی تا پایان شهریورماه و در مجموع تا پایان سال تحویل داده می‌شوند.

بختیاری درباره واحدهای تعمیراتی در سطح استان خوزستان گفت: یک هزار و ۲۰۰‌واحد تعمیری آسیب دیده از سیل تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) هم تا پایان شهریورماه تحویل داده می‌شوند.

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) با بیان این‌که مردم در کمک‌رسانی نقش اول را برعهده دارند، اظهار داشت: در همه عرصه‌ها بزرگ‌ترین حامی مردم و دولت بوده در استان‌ها نیز خیرین فعالیت داشتد در همین راستا امیدواریم تمامی تعهدها اجرایی شوند.