در آیین اختتامیه چهارمین جشنواره روابط عمومی های برتر خوزستان که صبح امروز با عنوان جشنواره سلام برگزار شد، اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری اهواز موفق به کسب عنوان برترین برترین های روابط عمومی های استان خوزستان شد

فرزین حاتمی کاکش مدیر کل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری با اعلام این خبر گفت: چهارمین جشنواره روابط عمومی های برتر استان با حضور دکتر شریعتی استاندار خوزستان، دکتر ضیایی پور مدیرکل مرکز مطالعات و برنامه ریزی رسانه های وزارت ارشاد، مسئولین استانی و پیشکسوتان و اساتید علوم ارتباطات برگزار شد.

وی افزود: اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری اهواز در این جشنواره در بخش های مختلف از جمله بخش فعالیتهای فرهنگی و هنری، بخش ارتباطات الکترونیک، بخش پژوهش و افکارسنجی و …. شرکت کرد.

این مقام مسئول ادامه داد: آثار این اداره کل توسط کمیته داوران مورد بررسی قرار گرفت و خوشبختانه پس از بررسی، مطالعه و ارزیابیدقیق گزارش عملکرد ارسالی توسط هیئت علمی و داوران موفق به کسب رتبه برترین برترین ها در بین روابط عمومی های دستگاههای اجرایی، شرکت ها، شهرداری ها و فرمانداری های استان خوزستان شدیم.

وی افزود: اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری اهوازهمچنین در بخش رقابت میان شهرداری های استان حائز رتبه برتر شد و توانست در بخش۱- فعالیتهای فرهنگی و هنری ۲- بخش ارتباطات الکترونیک و ٣- بخش پژوهش و افکارسنجی در میان روابط عمومی های استان نیز موفق به کسب رتبه برتر شود که حاصل تلاش پرسنل این اداره کل در مجموع یک عنوان برترین برترین ها و کسب چهار رتبه برتر می باشد.

حاتمی کاکش با اشاره به این مطلب که جشنواره روابط عمومی های برتر خوزستان از جمله رویدادهای موفق استان در راستای بررسی کیفی عملکرد روابط عمومی های خوزستان است، اظهار کرد: خوشبختانه ملاک ما در اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری اهواز شفاف سازی و اطلاع رسانی به موقع اخبار و رویدادهای شهرداری اهواز و بکارگیری ایده های نو و خلاقیت در اموراست که یکی از بزرگترین ارگانهایی است که با زندگی روزمره مردم سروکار دارد.

وی یادآور شد: روابط عمومی بعنوان صدای سازمان و ارتباط دهنده مسئولین با مردم و اصحاب رسانه با بکارگیری فن آوری های نوین نظیر اپلیکیشن ها و شبکه های اجتماعی و آثار تحت وب و همچنین با پژوهش و افکار سنجی مراجعان به شهرداری و استفاده از ایده ها و خلاقیت ها و ارتباطات رسانه ای از جمله برگزاری نشست های خبری، انتشار اخبار و نیز فعالیتهای فرهنگی و هنری متعدد می تواند نقش بسزایی در بهبود ارتباطات میان سازمان و مردم و نیز ارتقای سطح خدمات رسانی سازمان به مخاطبان و شهروندان داشته باشد.

حاتمی کاکش در پایان ضمن تبریک موفقیت به دست آمده به کلیه پرسنل اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری اهواز خاطرنشان کرد: کسب عناوین اینچنینی، رسالت و مسئولیت مارا بیش از پیش بالا برده و حساسیت ما را نسبت به انجام بهتر امور بالا می برد.