استاندار خوزستان با بیان این‌که دفتر رئیس جمهور دستور ارزیابی و تعیین خسارت مناطق زلزله‌زده را دادند، گفت: میزان خسارت به زودی انجام تا شرایط بهبود پیدا کند.

غلامرضا شریعتی در جمع خبرنگاران در محل بخشداری گلگیر اظهار داشت: امروز صبح باوجود جلسه در تهران، آقای رحمانی فضلی وزیر کشور و آقای روحانی رئیس جمهور محترم تماس داشتند و اوضاع و احوال منطقه و شرایط مردم را سوال کردند.

وی با اشاره به این‌که رئیس جمهور و وزیر کشور دستور دادند که برنامه‌های امروز را لغو کنم، ادامه داد: با لغو برنامه سریعا به منطقه بازگردم که در منطقه حاضر شدم و شرایط مورد بررسی قرار گرفت.
استاندار خوزستان با اشاره به تماس دفتر رئیس جمهور درباره زلزله، گفت: آخرین اطلاعات به دفتر رئیس جمهور ارائه و دستورات لازم داده و گفته شد که تمام امکانات استان و شهرستان برای کمک‌رسانی به مصدومین بسیج شود.

وی با بیان اینکه از سوی دفتر رئیس جمهور دستور داده شد تا امکانات لازم در اختیار آسیب دیدگان زلزله قرار گیرد، ادامه داد: هرکجا لازم است که رئیس جمهور دستورات لازم را بدهند و تمهیدات موردنیاز اتخاذ شود، عنوان شد که بنده از ایشان بخواهم تا پیگیری صورت گیرد.

شریعتی با ابلاغ سلام رئیس جمهور به مردم خوزستان و زلزله‌زدگان، بیان کرد: رئیس جمهور عنوان کرد که به فکر مردم و در کنار آنها هستیم و مثل سیل‌زدگان، در زلزله‌زدگان خواهیم ماند.

استاندار خوزستان با بیان این‌که دفتر رئیس جمهور دستور ارزیابی و تعیین خسارت مناطق زلزله‌زده را دادند، خاطرنشان کرد: میزان خسارت به زودی انجام تا شرایط بهبود پیدا کند.