در سی و ششمین جلسه شورای هماهنگی مدیریت بحران خوزستان با اهدا لوح از زحمات حسین عبیداوی شهردار سوسنگرد استان تقدیر بعمل آمد.

به گزارش خبرنگار کارونی ها : سی و ششمین جلسه شورای هماهنگی مدیریت بحران استان به ریاست غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان و رئیس این شورا بعد از ظهر روزیکشنبه در مجتمع فرهنگی ورزشی امام رضا(ع) برگزار شد.
در این مراسم ازشهردار سوسنگرد با اهدا لوح تقدیر بعمل آمد.
در بخشی از این لوح خطاب به حسین عبیداوی شهردار سوسنگرد آمده است : شایسته است از تلاش و اهتمام ارزنده و مستمر شبانه روزی جنابعالی جهت همکاری با مدیریت بحران استان خوزستان در راستای کارگروهی شبانه روزی و انجام خدمات اضطراری در مدیریت سیلاب بی سابقه خوزستان در سال جاری تشکر و قدردانی نمایم.

 

در متن این تقدیرنامه آمده است:
بسم الله الرحمن الرحیم
حسن انجام وظایف و تلاش صادقانه همراه با تعهد و تخصص بیانگر پشتکار و همت آنانی است که با توکل به خداوند متعال در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران خدمت می کنند. به راستی پویایی، ترقی و تعالی جامعه اسلامی مدیون انسانهای فرهیخته، خردمند و متعهدی است که همواره خرسندی حق تعالی را سرلوحه همت خویش قرار داده اند. شایسته است از تلاش و اهتمام ارزنده مستمر و شبانه روزی جنابعالی جهت همکاری با مدیریت بحران خوزستان در راستای کارگروهی و انجام اقدامات اضطراری در مدیریت سیلاب بی سابقه خوزستان در زمستان سال جاری تشکر و قدردانی نمایم. امید است این خدمات منجر به موثرترین شیوه های مدیریت جامع بحران در مراحل چهارگانه آن گردیده و نقش ممتازی در پیشبرد سیاست‌های مدیریت بحران کشور ایفا نموده و مورد رضایت خداوند متعال قرار گیرد. انشاالله در پرتو الطاف الهی و عنایات و توجهات حضرت ولی عصر عجل الله تعالی فرجه الشریف و تحت هدایت های حکیمانه و مدبرانه مقام معظم رهبری مدظله العالی شاهد توفیق روز افزون جنابعالی در راستای خدمت بیشتر به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران باشیم.
غلامرضا شریعتی
استاندار و رئیس شورای هماهنگی مدیریت بحران خوزستان

?????????????????????????????????????????????????????????