همزمان با سراسر کشور از ۱۳۰ کانون خادمیار تخصصی و محلی خادمیاران رضوی به صورت ویدئو کنفرانس توسط تولیت آستان قدس رضوی در استان خوزستان به بهره برداری رسید که تاکنون ۸ هزار نفر نیز در آن سامان‌دهی شده‌اند.

همزمان با سراسر کشور کانون تخصصی و محلی خادمیاران رضوی به صورت ویدئو کنفرانس توسط تولیت آستان قدس رضوی در استان خوزستان به بهره برداری رسید.

در سطح کشور دو هزار کانون تخصصی و محلی خادمیاران رضوی به افتتاح رسید که از این میزان سهم استان خوزستان، ۱۰۵ کانون خادمیاری محلی و ۲۵ کانون خادمیاری تخصصی است.

مراسم افتتاحیه این کانون‌های تخصصی خادمیاران تخصصی و محلی استان خوزستان باحضور حجت الاسلام والمسلمین علی‌نژاد، مدیر دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در استان خوزستان برگزار و به صورت ویدئو کنفرانس کانون‌‌های استان‌های خوزستان، فارس، خراسان شمالی و جنوبی، سیستان و بلوچستان به افتتاح رسید.

بیش از هشت هزار نفر خدمیار رضوی در استان خوزستان در کانون تخصصی و محلی خادمیاران رضوی سازمان‌دهی شده‌اند تا در راستای اهداف رضوی به خدمت‌رسانی در زمینه‌های فرهنگی، امدادی و کارآفرینی بپردازند.

همچنین، علاقه‌مندان برای ثبت‌نام و عضویت به عنوان خادمیار رضوی می‌توانند از طریق پایگاه اینترنتی https://khademyar.razavi.ir اقدام کنند. با ثبت نام در این سامانه، در صورت تشرف به مشهد مقدس، امکان حضور در حرم مطهر رضوی به عنوان خادم وجود دارد.

۱