دکتر یوسفی نماینده مجلس شورای اسلامی با حضور در پست استان خوزستان با مدیرکل پست استان دیدار و گفتگو کرد.

دکتر یوسفی نماینده مردم اهواز،کارون،حمیدیه و باوی در مجلس شورای اسلامی جهت بازدید از اداره کل پست استان خوزستان بیست و چهارم بهمن ماه جاری در این اداره کل حضور یافت و با مهندس حموله مدیرکل پست استان به گفتگو نشست.
دکتر یوسفی در این گفتگو با ارائه تاریخچه پیدایش پست از ابتدا و تکامل آن تا کنون آگاهی کامل خود از فعالیتها و خدمات پستی را اعلام کرد و از تلاش های صورت گرفته در پست استان خوزستان قدردانی نمود.
نماینده مردم اهواز، کارون،حمیدیه و باوی در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اهمیت خدمات پستی در حفظ منابع ملی و محیط زیست خواستار گسترش ارائه خدمات سازمانها از طریق پست شد و توسعه آن را توسط پست استان خوزستان در ارائه خدمات نیابتی مثبت و مطلوب اعلام کرد.
در ادامه این گفتگو مدیرکل پست استان خوزستان به تشریح خدمات نوین و الکترونیکی پست پرداخت و از لزوم حمایت سازمانهای قانونگذار از اساسنامه پست و جلوگیری از موازی گری خدمات پست توسط دیگر سازمانها برای دستیابی به اهداف ملی پست سخن گفت.
پس از آن دکتر یوسفی با همراهی مهندس حموله از ادارات و واحدهای مختلف اجرایی اداره کل پست استان خوزستان بازدید کرد و از نزدیک شاهد اجرای عملیات پستی و مراحل آن در این اداره کل بود.
در پایان این دیدار تمبر اختصاصی نماینده مردم اهواز از سوی مدیرکل پست استان خوزستان به وی اعطا شد.