شهردار شهر چمران شهرستان بندرماهشهر باحضور فرماندار ماهشهر وامام جمعه این شهر معارفه شد.

به گزارش خبرنگار کارونی ها ، شورای اسلامی شهر چمران شهرستان بندرماهشهر بیش سه ماه پیش پس از آنکه شهردار این شهر بازداشت شد عبدالواحد عبادی را به عنوان شهردار این شهر انتخاب کردند که پس از گذشت سه ماه وزارت کشور با صدور حکم عبدالواحد عبادی وی را به عنوان شهردار این شد معرفی کردند و مراسم آن نیز امروز برگزار شد.

فرماندار بندر ماهشهر:
طرح ارتقای امنیت شهرستان بندر ماهشهر اجرا می‌شود
محسن بیرانوند در آیین معارفه شهردار چمران اظهار کرد: در وضعیت فعلی و با توجه حمله و فشار دشمنان خارجی، مهم‌ترین عاملی که می‌تواند باعث رشد کشور شود انسجام و وحدت مردم و مسئولان است.

وی افزود: نمود این اتفاق در راهپیمایی ۲۲ بهمن مشاهده شد که با حضور بسیار باشکوه مردم همراه بود و‌ پاسخ روشنی به جهانیان و دشمنان نظام داد.

فرماندار بندر ماهشهر در ادامه با اشاره به پروسه انتخاب شهردار چمران گفت: اختلاف‌نظرهایی برای انتصاب دکتر عبادی وجود داشت و منتقدانی به این انتخاب انتقاد می‌کردند که نظر همه منتقدان محترم است ولی شورای شهر چمران احساس کرد که دکتر عبادی می‌تواند این مهم را برعهده بگیرد.

بیرانوند خاطرنشان کرد: شهردار منتخب چمران موضوع کناره‌گیری از این مسئولیت را مطرح کرد اما اجازه ندادم او به خاطر انتقادها کنار بکشد. باید به رای شورا احترام گذاشت و من مانع از کنار کشیدن عبادی شدم.

وی ادامه داد: هیچوقت در کارم و در انتصاب مدیران شهرستان مسائل سیاسی را دخالت ندادم و توانمندی را مهم‌تر از مسائل سیاسی می‌دانم. هر چند همراهی با دولت بسیار مهم است و شخصی که انتخاب می‌شود باید همگرا با برنامه‌های دولت باشد.

فرماندار بندر ماهشهر اظهار کرد: خواسته من و استاندار از دکتر عبادی جدیت و وقت گذاشتن برای امور و رسیدگی به امور مردم است. استاندار در سفری که داشت اعلام کرد که اعتبارات پروژه‌های ما سه برابر شد که به زودی به صورت مستند این موضوع را به مردم اطلاع‌رسانی می‌کنیم.

بیرانوند با بیان اینکه خوشبختانه شهرداری چمران بدهی ندارد و وضعیت مالی آن مناسب است، گفت: این مسأله مرهون همگرایی شورا و شهرداری چمران و برنامه‌ریزی مناسب برای اداره امورات شهری است.

وی همچنین از اجرای طرح ارتقای امنیت شهرستان خبر داد و افزود: برای بحث امنیت طرحی کوتاه مدت اجرا کردیم که آمار جرائم را به شدت کاهش داد و طرح جامعی نیز به نام طرح ارتقا امنیت اجتماعی برای تامین امنیت شهرستان در سال آینده در نظر گرفته‌ایم که بودجه آن ۵ میلیارد تومان تعیین شده است.

امام جمعه چمران:
مردم چمران مستحق خدمات بهتر و بیشتری هستند/ مشکل واگذاری زمین‌های چمران حل شود
حجت‌الاسلام سیدمنتصر هاشمی در آیین معارفه شهردار چمران گفت: شهر چمران شهری خاص است زیرا زمین آن متعلق به پتروشیمی بندرامام بوده و باید بحث سند این زمین‌ها و مشکل اجرای پروژه‌های کلان شهری با همکاری شهرداری حل شود.

وی افزود: مردم شهر چمران مستحق خدمات بهتری هستند. امید است با تعامل مسئولان قدم‌های بهتری برای این شهر برداشته شود.

مجید سلطانی رییس شورای شهر چمران نیز در این مراسم با تشکر از شهرداران سابق این شهر گفت: استقرار اداره راهنمایی و رانندگی، استقرار پست، ثبت احوال، شاخه‌ای از آموزش و پرورش نیازهای شهر چمران است که امیدواریم در شهر مستقر شوند.


 

شهردار جدید چمران:
مسئولیت شهرداری چمران را با نگرش اصلاح‌طلبانه تحویل گرفتم
عبدالواحد عبادی در آیین معارفه خود اظهار کرد: به کار اجرایی بیشتر از کار حاکمیتی علاقه داشتم و بر اساس انتخاب شورا و توانمندی‌های خودم تصمیم گرفتم این مسئولیت را بپذیرم.

وی افزود: برنامه‌های متعددی را برای این مسیر همچون بحث بازار و نیزارها و پروژه‌های عمرانی تعیین کردم که امیدوارم بتوانیم با همکاری همکارانم این مسائل را حل کنیم.

شهردار جدید چمران بیان کرد: مردم انتظار دارند کار انجام دهیم. نگاه ما توسعه جامع به معنای نگاه یکسان به تمام شهر است. شفافیت در کار و پاسخگویی به شهروندان را اصل کار خود می‌دانم.

عبادی ادامه داد: ما حق نداریم در پروژه‌ها، پیمانکاری‌ها و هزینه‌ها چیزی را از مردم پنهان کنیم. در این راه حمایت شورای اسلامی که چند ماه صبر را پیشه کار خود کردند نیاز داریم.

وی متذکر شد: در مجموعه‌ای که تحویل گرفتم عزیزانی هستند که ممکن است نگرشی دیگر داشته باشند. بنده با نگرشی اصلاح‌طلبانه مسئولیت را تحویل گرفتم ولی تمام افرادی که در این مجموعه کار می‌کنند از کارگر گرفته تا کارمند انسان‌هایی محترم خواهند بود.