نظام مقدس جمهوری اسلامی عملکردهای حیاتی ای در استان خوزستان دارد/ پویایی، هماهنگی و اجتماع محور بودن؛ سه ویژگی متمایز رسانه های استان خوزستان هستند

مدیرکل روابط عمومی استانداری خوزستان گفت: استان خوزستان، از جمله استان هایی است که نظام مقدس جمهوری اسلامی، عملکرد های درخشانی در آن داشته که عملکردهای حیاتی محسوب می شوند.

سعید رضوانی پیش از ظهر امروز، در نشست جمعی از اصحاب رسانه استان خوزستان با سرپرست نیروگاه رامین اهواز، با اشاره به چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، اظهار کرد: استان خوزستان، از جمله استان هایی است که نظام مقدس جمهوری اسلامی، عملکرد های درخشانی در آن داشته که عملکردهای حیاتی محسوب می شوند.

وی با تاکید بر اینکه استان خوزستان مسیری رو به رشد و توسعه را طی کرده است، ادامه داد: نیاز داریم با حضور اصحاب محترم رسانه و روابط عمومی های دستگاه های دولتی، این عملکرد ها شناسایی شده و به اطلاع مردم برسند.

رصوانی بیان کرد: شروع این برنامه از نیروگاه رامین بود که به عنوان قلب تپنده در استان، عامل امنیت و تقویت پدافند غیرعامل چه در زمان جنگ، چه در زمان سازندگی و چه در زمان فعلی، نقش بسیار عمده ای در تامین برق استان خوزستان دارا است.

وی از برگزاری دیدار های بعدی به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی از سایر حوزه هایی که نظام در آن عملکرد حیاتی داشته است؛ خبر داد.

رضوانی با ابراز خرسندی از اشتغال نیروهای بومی در نیروگاه رامین اظهار کرد: جای خوشحالی و خرسندی دارد که تشکیلانی که توسط یک کشور خارجی ایجاد شده بود، اکنون با توان متخصصان داخلی اداره می شود و وابستگی به کشور های خارجی را قطع کردیم.

رضوانی با اشاره به خاموشی های سال ۹۵؛ افزود: در سال ۹۵ نیروگاه رامین به تنهایی توانست ۴ میلیون و ۳۰۰ هزار لیتر آب مقطر با کیفیت تولید کند که در آن مقطع حساس، کمک بزرگی بود و باعث جلوگیری از بروز حادثه در هنگام شستشوی شبکه برق شد.

مدیرکل روابط عمومی استانداری خوزستان بیان کرد: یکی از ویژگی های خاص فضای رسانه ای استان خوزستان ،که بنده بارها به ان اشاره کرده ام، داشتن رسانه های پویا، هماهنگ و اجتماع محور است.

وی افزود: در سال گذشته و با توجه به گرمای بی سابقه وه باعث خاموشی های فراوان در سطح کشور شد؛ با اطلاع رسانی و فرهنگ سازی رسانه های استان، در خوزستان نه تنها شاهد پایداری شبکه برق بودیم بلکه در بخش خانگی ۱۴ درصد کاهش مصرف داشتیم که تحقق این امر با همکاری و فرهنگ سازی رسانه های استان، میسر شده است.

رضوانی ضمن تقدیر و تشکر از اصحاب رسانه های استان خوزستان، اظهار کرد: بعد از اتفاقات سال ۹۵ و با توجه به قدیمی بودن شبکه انتقال و توزیع برق استان، خوشبختانه اعتبارات خوبی برای این حوزه مصوب شد. در این راستا ایجاد پست های جدید ضد گرد و غبار، مراکز دیسپاچینگ جدید، مرکز تعمیر و نگهداری که در اهواز ایجاد شده، راه اندازی مجدد خط گرم، که همه این موارد باعث افزتیش پایداری شبکه توزیع برق در استان شده است.

مدیرکل روابط عمومی استانداری خوزستان تاکید کرد: این امر با کمک مسئولین و رسانه ها محقق شده است و برگزاری این جلسات و نشست ها نیز باید در جهت کمک به مردم و اطلاع رسانی خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران باشد.