آیین تودیع و معارفه سرپرست شرکت آب و فاضلاب روستایی استان خوزستان با حضور جمعی از مسوولین و کارکنان این شرکت برگزار شد.

آیین تودیع و معارفه سرپرست شرکت آب و فاضلاب روستایی استان خوزستان با حضور جمعی از مسوولین و کارکنان این شرکت برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب روستایی استان خوزستان در ابتدای این مراسم مدیرعامل سابق این شرکت با اشاره عملکرد درخشان در آبرسانی به روستاها علیرغم همه سختی ها و مشکلات گفت: تعداد بالای بهره برداری از پروژه های آبرسانی روستایی، کلنگ زنی ها، برنامه های جهادی و تعداد بالای بهره مندی روستاها از نعمت آب شرب پایدار و بهداشتی گواه دستاوردهای مثبت این دوره است.

درویشعلی کریمی ادامه داد: شرکت آبفا روستایی استان خوزستان طی سال های اخیر بواسطه عملکرد جهادی و بواسطه تلاش های شبانه روزی تلاشگران خدوم مجموعه، همواره جزء شرکت های مطرح در استان خوزستان بوده است.

وی افزود: برپایی جشن آبدار کردن کلیه روستاهای شهرستان کارون از نعمت آب شرب پایدار با حضور وزیر نیرو و مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور بی شک یکی از ماندگارترین خدمات مجموعه آبفا روستایی است.

کریمی اظهار کرد: طی ۳ سال گذشته علیرغم همه کمبودها بویژه مشکلات مالی شرکت، اما با صبر و تلاش مجموعه خدوم و تلاشگر توانستیم از بسیاری از موانع و سختی ها عبور کنیم.

وی یادآور شد: انتخاب گزینه مناسب برای شرکت کش و قوس های فراوانی داشت و گزینه های متعدد برای تصدی این مسوولیت مطرح شدند که این کار را برای استاندار و شرکت مهندسی و نمایندگان خوزستان سخت کرده بود، با این حال از میان همه گزینه هایی که شایستگی لازم را دارا بودند، مهندس حرباوی برای هدایت این مجموعه برگزیده شدند.

مدیرعامل سابق شرکت آبفا روستایی خوزستان در پایان بیان کرد: از صبر و تحمل کلیه کارکنان و بویژه آبداران برای همه زحماتی که متحمل شدند و برای همه سختی هایی که در عقب افتادگی حقوق و مزایای خود تحمل کردند، صمیمانه تشکر و قدردانی و برای ادامه راه آرزوی موفقیت و سربلندی می کنم.

در ادامه سرپرست شرکت آب و فاضلاب روستایی استان خوزستان اظهار کرد: با ذهنیت کاملا مثبت پای به این مجموعه گذاشته ام و امیدوارم با همت و تلاش کارکنان زحمتکش این شرکت گام های موثری برای خدمت رسانی بیشتر به اهالی شریف روستاهای استان خوزستان برداریم.

عادل حرباوی افزود: رفع مشکلات مالی به ویژه حقوق و مزایای کارکنان از اولویت های کاری است که امیدوارم با همت و تلاش کارکنان مجموعه و همراهی مسولین استانی و ملی به این مهم دست یابیم.

سرپرست شرکت آب و فاضلاب روستایی خوزستان اظهار کرد: در سالهای گذشته اقدامات خوبی انجام شده ولیکن مشکلاتی هم وجود دارد که باید با بهره گیری از تجربیات و برنامه ریزی و تلاش مضاعف برای رفع این کاستی ها اقدام کنیم.