بازدید شهردار اهواز از کارگاه آموزشی مجسمه سازی و پارک هنر

به گزارش خبرنگار کارونی ها ،صبح امروز کتانباف شهردار اهواز به همراه کعب عمیر مدیر عامل سازمان زیباسازی از کارگاه آموزشی مجسمه سازی در پارک جزیره و پارک هنر بازدید کردند.

کتانباف هدف از برگزاری این کارگاه آموزشی را توسعه و تقویت هنرمندان مجسمه ساز بومی و شناسایی استعدادهای بالقوه هنردوستان دانست.

شهردار اهواز گفت: در این کارگاه ده نفر کار آموز که اکثرا از دانشجویان دانشگاه هنر میباشند در حال آموزش و کارورزی اند که امیدواریم اکثریت آنها در دوران آموزش با نشان دادن توانایی های خود در عرصه مجسمه سازی ، این هنر را در شهر اهواز رونق ببخشند.

این مقام مسئول در خصوص پارک هنرگفت: سمپوزیم بین المللی مجسمه سازی با حضور هنرمندان داخلی و خارجی در اردیبهشت ماه سال جاری توسط سازمان زیباسازی و در محل پارک جزیره ی اهواز با موفقیت برگزار شد و متعاقب این رویداد هنری مقرر شد مجسمه های موجود در پارک جزیره با نام خالق هر کدام از آن آثار و آثار مشابه دیگر همگی به پارک هنر اهواز منتقل شود تا بعنوان محلی ثابت و متمرکز مورد استفاده علاقه مندان قرار گیرد.

وی افزود: برای تحقق این امر تمهیداتی از قبیل محل جانمایی مجسمه ها لازم بود که سازمان زیباسازی بعنوان متولی این موضوع، عملیات خود را آغاز کرد که بزودی و تا پایان بهمن ماه کلیه ی مجسمه های موجود در پارک جزیره به محل مناسب آنها در پارک هنر واقع در انتهای بلوار ساحلی غربی منتقل خواهند شد.