برگزاری نشست هم اندیشی مسائل سازمان ساماندهی مشاغل شهری با بهداشت غرب

جلسه هم اندیشی به منظور بررسی مشکلات، رفع موانع و ارتقاء سطح خدمت رسانی در میدان الغدیر ، بازارچه های سطح شهر اهواز و کیوسک ها با حضور صولت احمدی مدیر عامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری و مدیران وکارشناسان بهداشت غرب برگزار شد
در این نشست صولت احمدی مدیر عامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری ضمن خوش آمدگویی به حضار به بیان مواردی از اقدامات انجام شده در راستای بهبود وضعیت بهداشتی در میدان الغدیر و بازارچه های تحت پوشش پرداخت و مواردی از مشکلات موجود را بیان کرد.
وی با توجه به اهمیت رعایت بهداشت و سلامت عمومی در بازارچه های تحت نظر سازمان و میدان الغدیر و بازارچه ها ، خواستار همکاری اداره بهداشت با سازمان ساماندهی مشاغل شهری شد .

احمدی افزود: مشکلات میدان، بازارچه ها و کیوسک ها در سایه تعامل و همکاری بین بخشی برطرف خواهد شد و طی جلساتی که برگزار شد مقرر شده است تا اتاق اصناف و اتحادیه های مربوطه در کنار سازمان و بهداشت به رسالت اصلی خود که افزایش رضایتمندی عمومی شهروندان و خدمت رسانی شبانه روزی به مردم اهواز است عمل کنند .

صولت احمدی با اشاره به این نکته که این جلسه در راستای توافق سه جانبه مبنی بر تشکیل یک کارگروه با حضور نمایندگانی از سازمان ساماندهی مشاغل شهری، اداره بهداشت و اتاق اصناف است، خواستار نظارت جدی تر بر وضعیت بهداشت در میدان الغدیر، بازارچه های سطح شهر و کیوسک های مطبوعاتی شد .