احمد رییس زاده گفت؛ بر اساس تجربیات جهانی و همچنین راهی که تا کنون در فرآیند توسعه طی نموده ایم انجام هر طرحی که در آن انسان محوریت نداشته باشد و همچنین ملاحضات زیست محیطی مدنظر نباشد فاقد هرگونه ارزش و اعتبار است بنابراین طرح ایده و مشارکت در اجرا رمز موفقیت طرح های منابع طبیعی است.

احمد رییس زاده قائم مقام اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان خوزستان در مراسم تکریم و معارفه مدیر اداره منابع طبیعی شهرستان دزفول که صبح امروز(۲۶آذرماه) در سالن جلسات اداره جهاد کشاورزی این شهرستان انجام شد، گفت؛ بر اساس تجربیات جهانی و همچنین راهی که تا کنون در فرآیند توسعه طی نموده ایم انجام هر طرحی که در آن انسان محوریت نداشته باشد و همچنین ملاحضات زیست محیطی مدنظر نباشد فاقد هرگونه ارزش و اعتبار است بنابراین طرح ایده و مشارکت در اجرا رمز موفقیت طرح های منابع طبیعی است.
به گزارش از روابط عمومی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان خوزستان در این مراسم که با حضور نماینده عالی دولت و در شهرستان دزفول، مدیر جهاد کشاورزی و مدیران ادارات تابعه و همچنین مهندس پوررکنی معاون عمرانی فرماندار حضور داشتند، طی حکمی از سوی مهندس مطیعی مدیرکل منابع طبیعی خوزستان مهندس علیرضا فتح اللهی زاده به سرپرستی منابع طبیعی شهرستان دزفول منصوب و از زحمات سی ساله بهمن شاه آبادی قدردانی شد.
در این مراسم محمد حیدری فرماندار ویژه دزفول با تاکید بر اینکه شهرستان دزفول نگین درخشانی در میان شهرهای ایران در زمینه ی آب، خاک، کشاورزی و منابع طبیعی، صنعت و همچنین میراث فرهنگی است گفت: برای اینکه امروز دزفول به این جایگاه دست یابد سالیان سال تلاش شده است و برای استمرار این مسیر ما نیازمند مدیران پرانرژی، جوان و خلاق در شهرستان هستیم بنابراین نباید هیچ عذر و بهانه ای برای کم کاری مسئولان وجود داشته باشد.
لازم به ذکر که دزفول یک چهارم جنگلهای استان را در خود جا داده و از ۴۷۰ هزارهکتار از اراضی آن در حدود نیمی اراضی جنگلی می باشد.
اجرای پروژه های آبخیزداری، ۷۵۰۰ هکتار طرح مشارکتی در زمینه جنگلکاری و جنگلداری و ۵۵ هزار هکتار طرح مرتعداری گوشه ای از اقدامات اداره منابع طبیعی دزفول است.