نشست هماهنگی مسئولیت های اجتماعی باحضور مشاور وزیر نفت در امور اجتماعی و به میزبانی شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب در اهواز برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب،‌ در این نشست که روز چهارشنبه(۲۱ آذرماه ۱۳۹۷) و با حضور مشاورر وزیر نفت در امور اجتماعی، مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب،‌ مدیرعامل شرکت نفت و گاز اروندان و نمایندگان شرکت مهندسی و توسعه نفت(متن) و هلدینگ خلیج فارس برگزار شد پیرامون پشتیبانی و همفکری در اتخاذ سیاست های مسئولیت های اجتماعی منطقه، بحث و تبادل نظر شد.

در این نشست دکتر سید امیر طالبیان مشاورر وزیر نفت در امور اجتماعی، اظهار داشت: شرایط منطقه جنوب به گونه ای است که باید برای مسئولیت های اجتماعی در شرکت های نفتی یک نظام نامه ای تعریف تا از تفسیرهای نادرست نسبت به آن پیشگیری شود.

وی با بیان اینکه در حوزه مسئولیت های اجتماعی در سطح وزارت نفت استانداردهایی تعریف کرده ایم گفت: این استانداردها در چارچوب ISO26000 و شیوه گزارش دهی G4 است که باید بر اساس آن اقدام و گزارش دهی صورت پذیرد.

مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب نیز در این نشست اظهار داشت:‌ عمل به مسئولیت های اجتماعی باید در راستای توانمند سازی مردم منطقه و انجام فعالیت های ماندگار باشد تا موجبات رضایتمندی آنان را فراهم آورد.

مهندس احمد محمدی افزود: با توجه به تعدد شرکت های نفتی در استان خوزستان لازم است این شرکت ها در حوزه مسئولیت های اجتماعی با هماهنگی بیشتری عمل نموده تا این گونه فعالیت ها اثر گذاری موثر داشته باشد.