آیین معارفه مدیر برنامه ریزی تلفیقی و سرپرست دفتر مدیرعامل شنبه ۱۷ آذر با حضور مدیرعامل، اعضای هیئت مدیره و مدیران شرکت ملی مناطق نفتخیزجنوب برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت ملی مناطق نفتخیزجنوب، در این مراسم مهندس احمد محمدی مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخیزجنوب طی سخنانی ضمن تقدیر از مدیران سابق برنامه ریزی تلفیقی از جمله مهندس موسوی اظهار داشت: برنامه ریزی تلفیقی باید پروژه ها را از بالا به پایین پایش و در این خصوص منافع سازمان را بیش از پیش لحاظ کند.

وی افزود: بررسی اولویت بندی طرح ها و پروژه ها، استفاده بهینه از منابع مالی و در نظر گرفتن پروژه ها و برنامه های اولویت دار و تعیین تکلیف پروژه های فاقد اولویت و راکد باید در دستور کار برنامه ریزی تلفیقی قرار بگیرد.

وی در ادامه تکریم نیروی انسانی را از مهمترین اولویت ها عنوان کرد و گفت: برنامه ریزی تلفیقی علاوه بر پایش پروژه ها می بایست به نیروی انسانی توجه ویژه ای داشته باشد و تکریم نیروی انسانی را در بین کارکنان نهادینه کند.

مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخیزجنوب همچنین گفت: از این پس برای انتخاب افراد در سمت های مختلف طی یک فرآیند سیستم محور، شاخص هایی از جمله روانشناختی، تخصصی فنی و مدیریتی مد نظر قرار داده می شود.

وی همچنین از تلاشهای مهرزاد شکیب در دوران تصدی رییس دفتر تقدیر و برای علیرضا زمانی زاده سرپرست دفتر مدیرعامل آرزوی موفقیت نمودند.

فرید ادهمی مدیر برنامه ریزی تلفیقی مناطق نفتخیزجنوب نیز در این مراسم گفت: وظایف ما در برنامه ریزی تلفیقی گسترده است و امیدواریم بتوانیم با تعامل و همکاری با ستاد و شرکت های بهره بردار و استفاده از تمامی ظرفیت ها، در راستای اهداف سازمان امور را پیش ببریم.

در این نشست علیرضا زمانی زاده سرپرست دفترمدیرعامل و مهرزاد شکیب سخنانی بیان کردند.