آبادان – سرپرست فرمانداری آبادان گفت: بهترین کار این است که هیئت مدیره باشگاه صنعت نفت، استعفا دهند.

به گزارش خبرنگار کارونی ها، در پی کسب نتایج ضعیف تیم صنعت نفت در لیگ برتر و حذف این تیم از رقابت های جام حذفی مقابل سایپا در ورزشگاه تختی آبادان، سید زین العابدین موسوی در جمع تماشاگران و طرفداران تیم صنعت افزود: ادامه کار مجموعه هیئت مدیره باشگاه صنعت نفت به صلاح این شهر و مردم عزیز آبادان نیست.
وی با تاکید بر اینکه دولت تا توانست به منظور موفقیت این تیم هزینه کرد، اظهار کرد: دولت غیر از حمایت مالی، پیگیر نتایج تیم نفت هم هست که متاسفانه هیات مدیره باشگاه کارایی لازم را برای ادامه در نیم فصل دوم از خود نشان ندادند، پس به احترام مردم آبادان و طرفداران متعصب این تیم بهتر است هیئت مدیره و در راس آنها مدیر عامل باشگاه استعفای خود را تقدیم باشگاه کنند.
موسوی در پاسخ به اعتراض طرفداران تیم صنعت نفت آبادان تصریح مرد: دولت به جز کمک مالی چه کاری می تواند برای موفقیت تیم انجام دهد، آیا انتظار دارید مسئولان لباس بپوشند و بازی کنند و یا در امور مدیریتی تیم دخالت کنند.
سرپرست فرمانداری آبادان با بیان اینکه چنانچه دست اندرکاران باشگاه صنعت به احترام مردم استعفا ندهند و شوک جدیدی به تیم وارد نشود، سقوط تیم از لیگ برتر حتمی است، گفت: بهتر است هیئت مدیره باشگاه نفت پیش از بروز این اتفاق تلخ، از تیم کناره گیری کنند.
موسوی در پاسخ به این سئوال که آیا سازمان منطقه آزاد اسپانسر تیم است، افزود: سازمان منطقه آزاد بدنه دولت است و مبالغی که پرداخته از صندوق دولت بوده و مدیرعامل و هیئت مدیره سازمان نیز از نتایج ضعیف تیم صنعت ناراضی و ناراحت هستند.
وی اظهار کرد: دلیلی ندارد دولت پول تزریق کند اما نتایج ضعیف را تحمل کند.
موسوی تصریح کرد: کمک های دولت به خاطر کسب رضایت مردم، تماشاگران و طرفداران تیم بود و گرنه دلیل دیگری ندارد.
به گزارش خبرنگار ،کارونی ها، سرپرست فرمانداری آبادان که خود از طرفداران پر و پا قرص صنعت نفت است، امروز در جریان بازی تیم نفت مقابل سایپا به صورت ناشناس در ورزشگاه تختی حضور داشت و حاضر به نشستن در جایگاه ویژه نشد و در پایان بازی هم ناراحت و دلخور به فرمانداری بازگشت.