هشتمین نمایشگاه توانمندی های صنعتی و همچنین دستاوردهای پژوهش و فناوری استان شامگاه شنبه با حضور دکتر غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان،آیت الله سید محمد علی موسوی جزایری نماینده خبرگان رهبری در استان، جمال عالمی نیسی فرماندار شهرستان اهواز و جمعی از مدیران کل و مسئولین استانی و شهرستانی در محل نمایشگاه بین المللی خوزستان در اهواز افتتاح شد.

هشتمین نمایشگاه توانمندی های صنعتی و همچنین دستاوردهای پژوهش و فناوری استان شامگاه شنبه با حضور دکتر غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان،آیت الله سید محمد علی موسوی جزایری نماینده خبرگان رهبری در استان، جمال عالمی نیسی فرماندار شهرستان اهواز و جمعی از مدیران کل و مسئولین استانی و شهرستانی در محل نمایشگاه بین المللی خوزستان در اهواز افتتاح شد.

این نمایشگاه امروز و همزمان با نمایشگاه هفته پژوهش و فناوری استان در محل نمایشگاه بین المللی اهواز افتتاح شد.

در این نمایشگاه ۱۷۰ واحد صنعتی در مساحت بیش از ۶۰۰۰ متر مربع حضور دارند و آخرین دستاوردهای خود را در بخش های مختلف صنعتی عرضه کرده اند. در حاشیه این نمایشگاه قرار است از تجهیزات آزمایشگاهی صنعت نفت ساخت واحدهای صنعتی رونمایی شود. همچنین در طول روزهای برپایی این نمایشگاه ۴ دوره آموزشی در زمینه بازاریابی و فروش و … برگزار می شود.

نمایشگاه توانمندی های صنعتی خوزستان بیانگر نقش مؤثر شهرک های صنعتی است

نماینده ولی فقیه در استان خوزستان گفت: سطح تولیدات و محصولات ارائه شده در هشتمین نمایشگاه توانمندی های صنعتی، تولیدی و خدمات فنی، مهندسی استان بیانگر نقش مؤثر شهرک های صنعتی در توسعه اقتصادی خوزستان است و اثبات کرد این موضوع شعار نیست بلکه واقعیت دارد.

به گزارش روابط عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی خوزستان، ” آیت الله سید محمد علی موسوی جزایری ” در بازدید از هشتمین نمایشگاه توانمندی های صنعتی استان اظهار کرد: باید از تولید کنندگان که در هر شرایطی نسبت به رونق تولید و ایجاد اشتغال احساس مسئولیت می کنند و همچنین دست اندرکاران برگزاری این نمایشگاه تقدیر نمود.

وی پیش از برگزاری نمایشگاه طی بیانیه ای خطاب به اخلاق محمدیان مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خوزستان ، توسعه شهرک های صنعتی را مؤثرترین وسیله برای نیل به اهداف مطرح شده در چارچوب اقتصاد مقاومتی مانند تأمین نیازهای داخلی، ایجاد اشتغال، قدرت اقتصادی و رفاه اجتماعی، کارایی و بهره برداری بهینه از منابع اقتصادی و رشد مطلوب و همه جانبه اقتصاد مقاومتی و نظایر آن دانست.

آیت الله موسوی جزایری در بخش دیگری از بیانه مذکور، ترویج حمایت از کالای ایرانی را زمینه ساز عبور از مراحل سخت و صعب العبور اعلام داشته و افزوده بود: عبور متوقف است بر اینکه مرزهای ایرانی و بازوهای ایرانی به جنب و جوش بیفتند و همگی به ویژه صنعتگران، شرکت های دانش بنیان و جوانان ما در این راستا فعال باشند.

در بخش پایانی بیانیه نماینده ولی فقیه در استان خوزستان خطاب به مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان آمده است: همچنین از همه مغزهای متفکر، صنعتگران قدرتمند، مدیرعامل و کارکنان شرکت شهرک‌های صنعتی خوزستان به جهت حمایتی که از واحدهای صنعتی و نقش آنها در برگزاری نمایشگاه توانمندی های صنعتی استان و اجرای فرامین رهبری داشته اند تشکر و قدردانی می کنم.

نمایشگاه های صنعتی بستر مناسبی برای یافتن بازارهای جدید است

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خوزستان گفت: حضور در نمایشگاه ها نماد بارز اعتقاد و باور شرکت ها نسبت به وزن و عیار خود در چرخه رقابت اقتصادی و ثابت قدمی در مسیر توسعه محوری است که انتخاب کرده اند.

” اخلاق محمدیان ” در حاشیه برگزاری هشتمین نمایشگاه توانمندی های صنعتی، تولیدی و خدمات فنی، مهندسی استان اظهار کرد: نمایشگاه ها بستر مناسبی برای تبادل تجارب، انتقال دانش، هم افزایی بیشتر بین واحدهای صنعتی و معرفی دستاوردهای آنان به بازارهای جدید است.

وی با اشاره به حضور ۱۷۰ واحد در این نمایشگاه عنوان کرد: این واحدها در زمینه خدمات فنی و مهندسی، برق و الکترونیک، سلولزی، شیمیایی، غذایی، فلزی، کانی غیر فلزی، نساجی و … فعالیت می کنند.

محمدیان ادامه داد: با توجه به اینکه صنعت ارتباط تنگاتنگی با تکنولوژی و علم دارد و در واقع زیربنای صنعت، علم است و اگر واحدهای صنعتی خود را با تکنولوژی های روز همسو نسازند از چرخه رقابت حذف خواهند شد ۴ دوره آموزشی در زمینه بازاریابی و نوسانات بازار و روانشناسی فروش نیز در حاشیه این نمایشگاه برگزار خواهد شد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خوزستان یادآور شد: در راستای حمایت از صنایع کوچک و متوسط نمایشگاه امسال بصورت کاملاً رایگان برگزار شده است و واحدهای صنعتی هیچگونه هزینه ای بابت اجاره غرفه متحمل نشده اند.
هشتمین نمایشگاه توانمندی‌های صنعتی خوزستان افتتاح شد

فرماندار: رفع مشکلات صنعتگران اهواز در اولویت قراردارد

فرماندار شهرستان اهواز گفت:پیگیری و رفع مشکلات صنعتگران این شهرستان در اولویت کارها است.

جمال عالمی نیسی در حاشیه افتتاح نمایشگاه توانمندی های صنعتی و همچنین دستاوردهای پژوهش و فناوری با اشاره به مشکلات این قشر اظهار کرد: پیگیری و رفع مشکلات صنعتگران شهرستان اهواز در اولویت قرار دارد و ادارات و دستگاه ها باید در رفع مشکلات صنعتگران تسریع بخشند.
وی ادامه داد: با رفع مشکلات صنعتگران اشتغال نیز رونق می یابد.

جمال عالمی نیسی در این آیین از غرفه های صنعتگران و دستاوردهای پژوهش و فناوری بازدید کرد و مشکلات آنان را مورد بررسی قرار داد.