مدیرعامل شرکت آبان بسپار توسعه از بخش های مختلف مدیریت پشتیبانی فنی شرکت بازدید کرد.

به گزارش خبرنگار کارونی ها : در ادامه برنامه بازدید های مهندس فاطمی نیا از واحد های مختلف شرکت، ایشان با حضور در هر دو مجتمع، از بخش های مختلف مدیریت پشتیبانی فنی بازدید نموده و پس از آن در نشستی با کارکنان این مدیریت به گفت و گو و بررسی مسایل و مشکلات پرداختند.
در این نشست، کارکنان نظرات و پرسش های خود را مطرح و مهندس فاطمی نیا به آن ها پاسخ گفتند. بخشی از موارد مطرح شده به شرح زیر است:
مدیرعامل در پاسخ به درخواست تغییر حالت سرویس های ایاب و ذهاب شرکت اشاره داشت: «طرح حاضر که در آن هزینه به حساب کارکنان واریز می شود نسبت به زمانی که تامین سرویس ایاب و ذهاب برعهده شرکت بود، به میزان قابل توجهی رضایت کارکنان را جلب نموده است.»
مورد دیگری که کارکنان پشتیبانی فنی بیان نمودند، اعلام مشکلات معیشتی با حقوقی که کفاف هزینه ها را نمی دهد، بود که مهندس فاطمی نیا در این خصوص توضیح داد: «در ۱۲ سال گذشته همواره تلاش نمودیم تا کارکنان در شیفت بمانند؛ تمام سختی ها تحمل شد تا مجبور به کاهش نیروی انسانی نشویم. البته باید تعامل دو طرفه بوده و کارکنان نیز تعهد کاری را در نظر داشته باشند. می بایست در کنترل کیفیت کالا یا خدمتی که ارایه می دهیم همواره دقت داشته باشیم برای خدا کار کنیم، چه فاطمی نیا یا مسوول بالادست ببیند و چه نبیند. باید تلاش کنیم میزان ضایعات محصول و هزینه ها کاهش یابد و صرفه جویی را حتی در مصرف کاغذ و دیگر اقلام مصرفی، مد نظر داشته باشیم. این موضوعات در نهایت می تواند سبب رشد، شکوفایی و بهبود وضعیت درآمد شرکت شده و همه کارکنان از مزایای آن بهره مند خواهند شد.»
در ادامه حسین کمایی مسوول خدمات گفت: «علی رغم تعداد کم نیروی انسانی، در این واحد حجم کاری و خدمات دهی نسبت به گذشته افزایش داشته و نیازمند پشتیبانی بیشتر هستیم تا واحد های دیگر نیز در بخش های مرتبط، همکاری سریع در انجام امور مربوط را داشته باشند. همچنین پایین ترین سطح حقوق مربوط به کارکنان واحد خدمات است که درخواست توجه ویژه داریم.»
مدیرعامل در پاسخ به این موارد اظهار داشت: «در خصوص تعامل با واحد های دیگر در تسریع انجام امور، باید پیگیری شود تا موارد موجود رفع شده و اقدامات با سرعت بیشتری انجام پذیرد. در بخش خدمت دهی به کارکنان تا جایی که امکان داشت تغییر وضعیت به خرید خدمت داشتیم؛ در توزیع بسته های غیر نقدی و نقدی توسعه نیشکر سهم نیروهای پیمانکار را نیز تا ۵۰ درصد افزایش دادیم؛ گروه های شغلی را بررسی و تا حد امکان افزایش دادیم و هنوز نیز ادامه دارد؛ تاکنون تنها ۳۰ نفر از کارکنان، پیمانی بوده و مجوز تغییر وضعیت تعداد بیشتر نفرات به خرید خدمت را نداریم.»
مهندس علی بشاورد سرپرست اداره انبارها و خدمات نیز در این نشست اشاره داشت: «در شرایط کنونی و فضای حاکم از نظر روحی روانی می بایست تلاش کنیم به یکدیگر روحیه مثبت داده و چراغ امید را هرچه بیشتر در دل ها روشن کنیم. در این راستا افزایش خدمات رفاهی به کارکنان تا حد امکان می تواند بسیار موثر باشد.»
مهندس فاطمی نیا ضمن تشکر از زحمات مهندس دهقان مدیر پشتیبانی فنی و کارکنان واحد های مختلف این مدیریت، به اقدامات مهم و اثربخش کنترل کیفیت و پشتیبانی اشاره نموده و افزود: «در گذشته روکش بسته بندی کیسه های پلاستیکی را از خارج شرکت با صرف هزینه تهیه می کردیم و اکنون این روکش را خودمان از چرخه بازیافت محصولات تولید می کنیم تا بتوانیم با شرایط خاص اقتصادی همچنان ادامه دهیم. البته می بایست صرفه جویی های لازم صورت گیرد تا با یاری خداوند متعال با همکاری و دعای همه کارکنان از شرایط رکود خارج و کارها رونق بیشتری پیدا کنند.»