مدیرعامل و رئیس هیأت مدیره شرکت ملی حفاری ایران در پیامی با تبریک میلاد نبی مکرم اسلام حضرت محمد مصطفی (ص) و ولادت حضرت امام جعفر صادق (ع) و گرامیداشت هفته بسیج، از خدمات صادقانه و تلاش های ارزشمند مجموعه کارکنان شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب قدردانی کرد.

مدیرعامل و رئیس هیأت مدیره شرکت ملی حفاری ایران در پیامی با تبریک میلاد نبی مکرم اسلام حضرت محمد مصطفی (ص) و ولادت حضرت امام جعفر صادق (ع) و گرامیداشت هفته بسیج، از خدمات صادقانه و تلاش های ارزشمند مجموعه کارکنان شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب قدردانی کرد .

به گزارش روابط عمومی شرکت ملی حفاری ایران در پیام مهندس سید عبدالله موسوی آمده است :

همکاران عزیر و ارجمند شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب

اکنون که این توفیق برایم مقدر شد تا در سنگر دیگری از مجموعه کار و تلاش صنعت نفت انجام وظیفه نمایم شایسته می دانم مراتب امتنان و سپاس وافر خود را از خدمات صادقانه، همراهی ها، رفاقت ها و صدق و صفای همیشگی شما همکاران گرامی اعلام دارم .

اینجانب همکاری با شما انسان های نیک اندیش را توفیقی شایسته برای خود دانسته و کار در کنار شما بزرگواران را از بهترین دوران خدمت خود می دانم، بی شک اگر موفقیتی به دست آمد نتیجه مساعی مجدانه مجموعه همکاران بوده و می باشد .

برایم بسی مایه مباهات است که حدود سه دهه دوران خدمتگزاری خود را در شرکتی گذراندم که این شرکت نقش کلیدی در فرآیند تولید نفت و گاز و اقتصاد ملی کشور ایفا می نماید .

ملت شریف و سرافراز ایران هیچگاه تلاش های دلسوزانه و متعهدانه کارکنان شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب را در مبارزه با رژیم طاغوت و مقاومت و ایستادگی شبانه روزی در زیر شدیدترین بمباران های دشمن در دوران دفاع مقدس را فراموش نخواهد کرد .

کارکنان صنعت نفت همواره فصلی فراموش ناشدنی در تاریخ پر افتخار کشور رقم زدند و نقشی انکار ناپذیر در اقتصاد کشور بر عهده داشته و دارند .

بزرگواران ، در دوره خدمت و مسئولیت اینجانب در آن شرکت بزرگ علاوه بر عمل به وظایف ذاتی، همواره حفظ و کرامت و رضایتمندی همکاران را در سر لوحه کار قرار دادم .

گرانمایگان، امروز بار دیگر صنعت نفت کشور در آزمونی دشوار و در کار زار نبرد پیچیده اقتصادی قرار دارد و استکبار به طرق مختلف از جمله تحریم های ظالمانه این صنعت را هدف قرار داده است لذا جای آن دارد همچون دوران دفاع مقدس در این نبرد، پاسدار حفظ آرمان ها و ارزش های انقلاب باشیم .

جا دارد حسن انتخاب شایسته مهندس احمد محمدی و مهندس جهانگیر پورهنگ مدیران عامل جدید شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب و شرکت نفت و گاز اروندان را تبریک عرض نموده و انتظار دارم همکاران عزیز با کار مضاعف در جهت تحقق برنامه های وزارت نفت و شرکت ملی نفت ایران بیش از پیش تلاش نمایند .

فرصت را مغتنم شمرده ، به پاس همکاری و الطاف خالصانه مجموعه همکارانی که از آشنایی با آنان به خود می بالم و همیشه یاریگرم بودند، سپاسگزاری نموده ، با اذعان به این حقیقت که آنچه محقق شد لطف پروردگار لایزال بوده است .

بی تردید عبد مکلف ، هنری جز انجام وظیفه و ارایه خدمت به ارباب حق نخواهد داشت، زیرا مقصد و مقصود جلب رضایت اوست که بر همه چیز ناظر و در همه جا حاضر است .

امیدوارم به فضل الهی در مسیر روشن راه شهیدان گرانقدر به عنوان یک خدمتگزار، تمام تلاش خود را در راه شکوفایی، پیشرفت و توسعه میهن اسلامی به کار گیریم .