در دومین روز از برگزاری دهمین نمایشگاه تخصصی ساخت داخل تجهیزات صنعت نفت و حفاری خوزستان چهار عنوان کتاب فنی و تخصصی شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب رونمایی شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب، مراسم رونمایی از این کتاب ها روز جمعه(دوم آذرماه ۱۳۹۷) با حضور مهندس احمد محمدی مدیر عامل شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب و جمعی از مدیران ارشد این شرکت برگزار شد .

این کتاب ها عبارتند از منابع نفتی و گازی نامتعارف ارزیابی و توسعه در دو جلد تألیف حسن شکرالله‌زاده بهبهانی، ارسلان رفیعی، امین یزدانی و یاسمن چراغی، مهندسی طراحی و عملیات راندن لوله های جداری و آستری در چاه های نفت و گاز تألیف عزیزاله سرشوق و میثاق آل‌ناصریان، آتش‌نشانان؛ قهرمانان بدون پلاک تألیف ناصر سعدی و مدیریت دانش در عمل(جلد اول) ترجمه سعید غلامی و فرخ اسدی‌پور.

این کتاب ها زیر نظر کمیته مطالعات و انتشارات شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب و با حمایت مالی این شرکت در سال ۱۳۹۷ توسط نشر ترآوا و نشر خوزان منتشر شده اند.

دهمین نمایشگاه تخصصی ساخت داخل تجهیزات صنعت نفت و حفاری خوزستان از اول تا چهارم آذرماه ۱۳۹۷ در محل نمایشگاه های بین المللی اهواز دایر است.