مدیرعامل و رئیس هیأت مدیره شرکت ملی حفاری ایران در دومین روز کاری دهمین نمایشگاه تخصصی ساخت تجهیزات صنعت نفت و حفاری خوزستان با شماری از سازندگان و تولید کنندگان داخلی دیدار کرد .

به گزارش روابط عمومی شرکت ملی حفاری ایران مهندس سید عبدالله موسوی نخست در غرفه اختصاصی شرکت ضمن رونمایی از یک تجهیز کاربردی در حوزه آموزش نیروی انسانی و ۱۲ عنوان کتاب که توسط کارکنان شرکت به تألیف در آمده است، از طریق ارتباط زنده تصویری ماهواره ای با کارکنان عملیاتی دستگاه حفاری دریایی شهید رجایی در میدان گازی پارس جنوبی نیز گفت و گو و از تلاش های بی وقفه آنان تقدیر به عمل آورد .

وی همچنین در بازدید از سالن های کارون، خرمشهر و خلیج فارس و غرفه های شرکت های سازنده قطعات و تجهیزات و تامین کنندگان کالا در نشست صمیمی با مدیران و نمایندگان این شرکت ها درباره کیفیت و کمیت تولیدات، همکاری با شرکت ملی حفاری ایران و چالش های موجود به رایزنی پرداخت .

موسوی با اشاره به نامگذاری امسال به عنوان سال حمایت از کالای ایرانی تاکید کرد: این شرکت نهایت تلاش و مساعی خود را در جهت حمایت از سازندگان و صنعتگران داخلی معطوف داشته و اولویت تامین کالا از منابع و تولیدات داخلی در دستور کار قرار دارد .

دهمین نمایشگاه تخصصی ساخت داخل قطعات و تجهیزات صنعت نفت و حفاری با حضور بیش از ۲۲۰ شرکت سازنده، تأمین کننده، دانش بنیان و مراکز علمی پژوهشی روز پنجشنبه (اول آذرماه) در محل دایمی نمایشگاه های بین المللی استان خوزستان در اهواز آغاز به کار و تا روز یکشنبه (چهارم آذرماه) برای عموم بازدیدکنندگان دایر است .